Snik.....dit jaar weer niet

A

Anoniem

Guest

Ik ben zóó jaloers op de mamma's die van die hele mooie kerstkaarten maken!
Ik heb geen idee hoe ik dat zou kunnen doen (ik zei toch dat ik zo crea ben als een bos uien?)en ik wil ook zo graag mijn naaste familie en vrienden een kaart sturen met mijn allessie erop!
Maar helaas, ik heb alweer kaarten gekocht want het zal dit jaar toch wel weer niks worden met eigen gemaakte fotokaarten.....

Groetjes van Cissy

Ik wil je wel helpen hoor. Ik ben wel crea bea.

Groetjes Tamara

Je kan ook via de hema kaarten laten maken. Het programma downloaden, leuke foto maken van gezin en hopla..klaar! Ik heb ze net opgehaald!

gr
Marielle

He Cissy,

Ik ben ook niet een crea bea typje, maar ik heb gewoon een leuke foto van Mike genomen en via de hema de kerstkaarten besteld. Ziet er ook heel gaaf uit.
Ik heb het zaterdag besteld via de site en woensdag kon ik ze al halen!!
Ik zal er ff een scannen en dan in dat andere topic em plaatsen!!

Succes Jen

Héé Cissy, ik ga er bijna van HUILEN!
Ik kan René best eens vragen of hij wat leuks voor je kan fabriseren, ha ha!
Als je een paar foto's hebt met een kerst muts ofzo?????

Groetjes Fennie en Jente

Lieve Schat!
Je gaat met je lieve vriend naar een tuincentrum of iets anders waar ze kerst hebben. Je maakt een paar geweldige foto's! Dan ga je naar de site van kruidvat of hema of wat dan ook. Je klikt op foto kaarten (of zo iets) en je kan de leukste kaarten maken! Het is echt heel makkelijk! Jij kan dat ook! Dus laat die kaarten die je gekocht hebt maar liggen! (misschien willen je schoonouders of iemand anders die wel)
Succes meid
Dikke knuffel Esther

Hier ook zo'n crea-bea.

Ik maak altijd de kerstkaarten van mijn vriendin en haar 2 kindjes.

Verder heb ik vorig jaar een kerstkaart gemaakt van mijn Maudje en die
van dit jaar heb ik even naar mijn werk (fotolab) doorgestuurd om te
testen of alles er mooi uit komt te zien.

Als dat zo is kan ik ze al gaan bestellen en schrijven...ben ik ook een keer vroeg klaar.

Ik vind het zo leuk om ff met photoshop iets leuks te maken....iets van mijzelf...iets anders.

Dit jaar heb ik 2 opties...

Ik heb een (foto)kaart gemaakt waarop de achtergrond vuurwerk is en ons maud op een vuurpijl zit klaar om afgeschoten te worden!

Op foto 2 heb ik maud zittend op een champagnefles waar de kurk vanaf knalt!!

Ik ga even proberen of ik het nu voor elkaar kan krijgen om de foto's
hier op te zetten....is me tot op heden nog nooit gelukt ....maar ach
ik hoop nu wel!!!

Nee niet te geloven ....het werkt eindelijk kan ik dan na 14 maanden mijn kleine eens laten zien!!!

groetjes en veel crea-plezier

Claudia en Maudje

Terug
Bovenaan