Snik, lopen doet pijn

Sorry hoor meiden, maar ik moet echt even klagen.

Ik heb zooooo'n pijn door mijn aambeien, kan bijna niet zitten, lopen, opstaan.
Heb er al sinds de 3e maand last van, maar nu is het helemaal drama.
Niks helpt, alle smeersels geprobeerd.
Vk zegt dat het komt omdat de baby nu echt naar beneden drukt..heel fijn, maar hoe nu verder?

Ik weet het niet meer, ik hoop dat het morgen beter gaat, want wordt er echt ziek van.
Schaam me ook kapot als ik hier op m'n werk door de gang schuifel. En vanavond nog visite ook, bah.

he bibi ik had dat dus 2 weken geleden, heb een zalfje gehaald wat hier werd aangeraden en dat helpt echt zo ontzettend goed

vaseline lidocaine

vandaag kan je het nog halen! bij de apotheek

ze hebben ook een ander middeltje maar dat is niet getest op zwangeren

succes ik weet helaas hoe jij je voelt...

das idd niet prettig hoop dat je gauw iets vind wat verlichting geeft.

ik kreeg na mijn 1e bevalling de tip om arnica te gebruiken, ook voor kneuzingen, beurs gevoel en aambeien.

Bedankt meiden, ik zal die vaseline lidocaine maandag halen. En als dat niet helpt, over op de Arnica.

Hemoclin al geprobeerd ( net zoals curanol). Helaas hielp het niet. Pffff wat een gedoe! Ben best fit voor de rest, maar die aambeien zorgen voor veel frustraties!

Vanmorgen is m'n aambei 'ontploft'. Overal bloed.
Dacht even dat de bevalling begonnen was, maar nee hoor, aambei. Als ik het zo schrijf, moet ik eigenlijk wel lachen, maar oh wat een pijn.
Bloeden duurde een half uur. Dokter is woensdag terug van vakantie, dan gelijk maar langsgaan. auw auw auw

Terug
Bovenaan