snik na een hele lange tijd weer terug

A

Anoniem

Guest
nou damens hier ben ik helaas weer,

zucht weet iemand dat als je gewoon elke maand vloeit je dan als nog geen oveluatie kan krijgen?

Ik heb namelijk van die oveluatie strippen gebruikt om te kijken wanneer ik mijn lh peik had en dus op mijn vruchtbaars ben maar die bleef uit (dus er was nooit een vruchtbaars moment).
helaas ben ik nu al een half jaar verder met zeer wisselende menstruatie en nog steets geen resultaat heeft iemand tips.

en wie heeft er ervaring met temperaturen?

bedank al vast voor de tips en steun.

mariska

HUH? Nee, je vertelt mij iets totaal nieuws!!
Allereerst welkom terug op het forum!
Wat een shock. Ik ben iedereen op dit forum aan het vertellen dat als je menstueert, je ook een ovulatie hebt. Niet dus! Heb je de volle maand die testen gedaan, of alleen in de week waarin je dacht vruchtbaar te zijn. Jeetje, dit zou voor veel vrouwen, veel onzekerheid kunnen geven.
Heb vorige maand ook ovu-testen gedaan, in de week waarin in vruchtbaar dacht te zijn, en bij mij gaf hij wel piek aan. Ik ben echt in shock van je berichtje.
Ga je nu naar de huisarts? Zou ik wel doen. kun je via de gyn misschien met medicijnen een eisprong opwekken.
Tjonge, Ik wens je veel sterkte en hoop dat het goed komt voor je!
xxx Annette

Hoi Cassanova en ook Annet,

Ik heb er geen ervaring mee hoor..maar ik weet wel dat het zo is.
Het is dan of geen of geen goede eisprong.
Er zijn er wel een paar of in ieder geval  1 iemand op het forum die dit ook heeft.
Ik alleen de naam niet. En ook niet of ze vaak te vinden is op het forum.
Cassanova ik wens je veel sterkte en zou even naar de dokter gaan, zoals Annet hierboven al heeft geschreven.
Dan kan je er weer positief mee verder gaan.

Met temperaturen heb ik wel veel ervaring. Maar als je geen eisprong hebt schiet je daar ook niet veel mee op.
Als je het wel wil proberen dan hoort de temperatuur een beetje als volgt te gaan.

Altijd op dezelfde tijd opnemen. Na een als het goed is vrij stabiele periode in de eerste hekft van de cyclus gaat de temp. vlak voor de eisprong even omlaag (een dipje) en daarna duidelijk omhoog. Hij blijft dan hoog tot je vlak voor je ongi of op je ongi dag zit. Dan keldert ie weer tenzij je zwanger bent.
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

Hoi meiden

ik heb jullie berichtjes gelezen. Ik heb zelf het vermoeden dat ik of geen goede eisprong heb of helemaal geen. Ik ben in januari gestopt met de pil dus naar de ha gaan heeft nog geen zin. Wel ben ik nu voor de 2de volle cyclus aan het tempen. In eerste instantie omdat het mijn juist veel rust geeft.

Nu na 2 cyclussen denk ik dus dat ik geen goede eisprong heb (of geen) Ik wissel enorm in temp en heb meestal 1, 2 of 3 dagen wel boven de 37 maar dit is meestal niet aaneengesloten.
Afgelopen weekend heb ik wel (sorry voor de details) dat vruchtbare doorsichtige slijm gehad en enorm veel buikpijn op de goede plaats.... alle tekenen waren gunstig behalve mijn temp. 1 dagje 37,09 en daarna weer 2 lager. Nu weer 2 dagen 37,09 en 37,14 maar daar zit dus 3 dagen tussen....

Het is een kwestie van afwachten en ik wil niemand ongerust maken hoor!!!!!!!!! Maar ik denk dat het bij toch langer gaat duren )en ik wil zo graag net zoals iedereen hier)

Het tempen is al uitgelegd zag ik

Ik wil jullie veel succes wensen en ik duim voor jullie dat het snel raak zal zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes mayo

Terug
Bovenaan