Snik, nieuwe NOD

Nou, het zet nu door... vanochtend zag ik al dat m'n afscheiding wat roziger werd en nu gewoon helder bloed....... boehoehoe!!! EN ik had toch nog zo'n goede hoop omdat we het eitje hebben gezien en goed hebben geklust.... Nou ja, we hebben nu in ieder geval zekerheid en da's ook wel wat waard (in ieder geval geld waard, scheelt weer een test ). Maar is toch wel ff balen.....!
Liefs Solleke

Balen Solleke,
Leef met je mee hoor! Maar vanaf vandaag begint weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen!! Stel dat je deze maand zwanger raakt wordt je kindje lekker in het voorjaar geboren!!! Is toch wel leuk, of niet dan en anders komt daarna de zomer. Veel leuker dan in de herfst of koude winter toch?? We blijven positief.

Liefs ineke

waahhh grrrr
Maar....wat Ineke zegt....een lentekindje is wel heeeel leuk!!

En we krijgen weer mooi weer dus zoals jij ooit beschreef...lekker romantisch doen tijdens de zwoele avonden en het komt vast helemaal goed hihi!!!

Go for it girl!!

Liefs Jeannette

Hé Solleke,

Wat een duveltjes hé , kunnen ze nou niet gewoon wegblijven, grrrrrr. Ben blij dat je het nog redelijk positief opvat. Zekerheid is zeker fijn. De volgende ronde moet het bij jullie allemaal raak zijn hoor!!!

Liefs,
Daantje

Hihi als mijn eitje vandaag gesprongen is, en het zaadje heeft haar gevonden, dan wordt ons kindje een 1 april grapje.

Kus

Miep

PS: we gaan met z'n allen naar het april forum, beloven jullie me dat?

Good morning ladies: voordeel van ongi worden is wel dat ik me vanochtend lekker heb kunnen uitleven in de tuin: in de ZON!!!! Daar knapt een mens van op. Voel me nu wel rustiger dan de afgelopen week, we gaan er gewoon weer voor en ik ga ervan uit dat m'n cyclus nu weer doet wat ie moet doen: dus niet meer testen voor die 4 weken voorbij zijn (heb ik nu stiekum wel gedaan natuurlijk..........!!!)
Meiden, geniet van het zonnetje en we gaan voor het april-forum!!!

Terug
Bovenaan