Snik, ook een ronde verder...

A

Anoniem

Guest
Helaas helaas, na mijn nod van dinsdag had ik een beetje hoop gekregen.
Gisteren nog niets te zien..
Maar vandaag helaas wel.. daar waren de rode duiveltjes..
Eerst dacht ik nog, he wat is het een rare kleur.. misschien is het oud bloed zoals iedereen  hier dat noemt.. maar het is nu toch wel duidelijk denk ik.. ik ben ongesteld.

Jammer hoor.. maar goed het was nog maar ronde 1. Wat ik wel jammer vind is dat ik niet echt kan zeggen dat ik mijn ovulatie met zekerheid kan aanwijzen.
Mijn cyclus duurde 30 dagen en ik had pijn in mijn onderbuik op dag 12, op dag 23 en op dag 26. Kortom, geen touw aan vast te knopen.

Omdat ik nog zo kort bezig ben wil ik nog niet aan het temperaturen gaan.. ik heb me voorgenomen daar pas bij ronde 4 ofzo mee te beginnen..
Vinden jullie dat ook een goed moment? Of is het verstandig om er direct mee bezig te gaan? Wie heeft er ervaring mee?

En zijn er hier nog meer dames die net weer aan een nieuwe ronde zijn begonnen en me wat moed willen inspreken?

Liefs Julia

Hoi Juul,

Wat jammer voor je! Dat wordt weer lang wachten, balen!!

Ik zit nog op mijn nod te wachten (maandag), dus ik weet nog nix.

Ik wens je veel succes in de volgende ronde en lekker blijven klussen hè?!

Groetjes,

Tammy

Dankjewel voor  je steun.. ik zie wel weer op tegen een lange maand, maar he.. we gaan ervoor toch?

Jij sterkte met afwachten.. hoop dat ze wegblijven..

Liefs Julia

hoi hoi,
ik kom je de lange maand wel vergezellen hoor meid,
mijn duivels zijn er ook en mijn volgende nod 6 sept!!!
pfff duurt nog lang
maar ach wij hebben nog n maandje extra klusplezier, is t niet???
veel liefs en vol goede moed doorgaan
liefs tamaar
ps de allereeerste ongi na de pil is het ergste....

heee

wat balen he die stomme rotduivels!! Ookal ben je in ronde 1 dan nog hoop je dat het heel snel gaat. Ik zou pas met tempen na een maand of 9 beginnen, anders ben je er zoo vroeg mee bezig en dat geeft best een last hoor!! Tis natuurlijk ieder voor zich, maar ik zou voorlopig lekker genieten en de natuur zijn werk laten doen...ookal heb ik makkelijk praat ( ben 7 weken zwanger al in ronde 4..) Ik heb in ronde 3 temp. opgenomen omdat ik een miskraam had en zo dus ff wilde checken hoe, wat en waar. maar dat viel toch best tegen omdat je elke dag toch wel in spanning zit van daalt mijn temp ja of nee??? maar goed, natuurlijk je eigen keuze he!!!

veel succes hoor en hopelijk hhoef je niet te tempen omdat je snel zwanger bent!!

liefs sweety (7w1d zw)

Hoi Julia,

Ook ik kom je vergezellen naar de volgende ronde, ben ook net ongi geworden, ga nu naar ronde 3 voor een derde kindje.
Hopelijk is de volgende ronde voor ons iets meer succesvol. We gaan ervoor.
Zal voor je duimen dat het de volgende ronde raak mag zijn.

groetjes MP

hoi hoi.

ik kom je ook vergezellen , mijn ongi is gisteren toch alsnog op gang gekomen, ging eerst   een beetje raar dacht misschien niet dat het ongi was maar later op de avond wel.
dus ook weer een maandje verder.

kus knuf jb

he meid wat jammer voor je!!! hopen dat de volgende ronde raak zal zijn!! kus kus

Terug
Bovenaan