Snik, snik snik kan iemand mij helpen?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn   vriend en ik proberen zwanger te worden we zijn nu tijdje bezig. Ik slik foliumzuur en we doen het om de dag maar soms ook wel eens elke dag.

Volgens mijn berekeningen had ik afgelopen weekend ovulatie, echter kwam ik er later achter dat ik twee dagen te vroeg had ingevuld (eerste dag van laatste menstruatie).
Nou ja dat maakte nog niet zoveel uit want ik had die dagen ook het meeste slijm, alhoewel er nu weer een beetje lijkt te komen...

Maar nu waren mijn vriend en ik aan het klussen en toen we klaar waren (3 a 4 minuten later)  kreeg ik onwijze pijn voor mij gevoel in mijn baarmoeder en linker eierstok.
Hele erge krampgevoel en dat straalde uit naar mijn (sorrie) anus.

Ben toen effe blijven liggen. We hebben niks anders gedaan dan anders en pas 4 oktober moet ik ongi worden(Liever niet)

Heeft iemand dit ook wel eens gehad en zo ja kan je me geruststellen aub?! Het deed namelijk echt wel zeer....Zou het innesteling kunnen zijn of wat dan ook?
Ik heb dit nog nooit eerder gehad

Bedankt,
Liefs

Ik heb het zelf ook al 2x gehad. Vorige maand heb ik een miskraam gehad en die pijn had ik voordat ik wist dat ik zwanger was. Ongeveer een week daarvoor. Daarna bleek ik zwanger te zijn. Nu heb ik afgelopen zondag weer zo'n kramp in mijn onderbuik gehad wat bij mij ook inderdaad doortrok in mijn anus. Na ongeveer 5 minuten trok het weg en heb ik er geen last meer van gehad. Wel die avond een beetje bloedverlies gehad. Maar verder niet ongesteld geworden. Ik hoop ook dat het een innesteling was. Maar volgens mij hoort dat geen pijn te doen. We moeten maar afwachten,

Sterkte ermee

Liefs Annika

Waarchijnlijk is dat je eisprong geweest, daar kun je bloed bij verliezen nu kun je de 12 tot 16 dagen aanhouden voor je NOD datum.

de eene maand is het links en de andere maand recht in je buik.
ik had sat gemiddeld 24 uur maar het kan korter en langer.

groetjes Barbra

15 weken en 6 daagjes zwanger na 2 jaar proberen

Bedankt voor de racties

Echter ik heb geen bloed verloren... misschien zijn het wel mijn darmen...

We zien het wel

hoi daar

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook pijn bij het vrijen ook op het moment dat ik het nog niet wist   ,maar ik heb het ook een week voor mijn   menstuatie  na mijn idee komt dat doordat je buik wat voller is en vocht vast houdt dus het kan positief zijn ik hoop het voor je  

groetjes de k

Terug
Bovenaan