SNIK SNIK SNIK

Allereerst iedereen die mama geworden is van HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Mijn uitgerekende dag was eigenlijk gisteren  ik heb het de laatste dagen erg moeilijk gehad, met het overlijden van Ninthe* maar probeer me nu weer een beetje bijelkaar te rapen.

Ik ben heel erg blij voor jullie dat jullie kleintjes het allemaal goed doen.
ik zit weer een paar dagen voor mijn NOD (zaterdag of zondag) en hoop stilletjes volgende week ook goed nieuws aan jullie te kunnen brengen.

Heel veel liefs Randy en een vlinderkusje van Ninthe*

achhhhhhhhh randy!!!

kan me heel goed indenken dat het gister een meoilijke dag voor je was! tuurlijk denk je aan Ninthe en hoe het geweest zou zijn....lijkt me erg moeilijk!

wens je heel veel sterkte en geluk en hopelijk snel positief nieuws!!

liefs sweety (39+6)

Kan me goed voorstellen dat je het nu moeilijk(er) hebt!
Ninthe had nu haar neusje moeten laten zien, niet zo veel te vroeg nietwaar! Helaas hebben wij het niet altijd voor het zeggen...
Ik hoop dat jullie snel een nieuw wonder mogen verwachten, ik leef met jullie mee.

Tee

Lieve Randy,

Ja kan me voorstellen dat je het nu heel moeilijk hebt hiermee!!!
Maar ik hoop voor je dat je weer zwanger bent, wat dan weer heel spannend gaat worden!!!
Stuur je heel veel postieve kracht toe, en je mag toch ook verdrietig zijn das heel normaal!!!
Je bent immers al moeder ook al is jullie kindje er niet meer ze blijft voor altijd in jullie hart!!!
Heel veel succes hoor met alles!!!

Liefs Sandy

lieve Randy,

Dat je het moelijk heb rond deze tijd is echt compleet normaal!
Jullie hadden nu pas verwacht en gehoopt op een gezond klein hummeltje.
dat wat jullie hebben meegemaakt is niet niks( en hou je altijd bij je).
Je bent moeder geworden, maar helaas leeft je dochter niet meer.(ZWAK UITGEDRUKT)
heel veel sterkte en ik hoop dat je snel een positieve zwangerschap test in je hand mag houden en dat je dan een voorbeeldeige zwangerschap en bevalling en baby mag krijgen.

succes en sterkte

Barbra

Terug
Bovenaan