snik snik wat wilen ze nu....

A

Anoniem

Guest
Hoi dames...

Ik zit er even helemaal doorheen..... ....

2 weken geleden ben ik bij de vk geweest, beeb was   ingedaald en het zou wel eens geen twee weken meer duren. Ik snel mijn ziekhuiskoffertje in orde gemaakt want ik was toen pas 35+3....

Maar tot op heden geen beeb.... Ben ik dinsdag weer bij de vk geweest, en had nu een andere. Het duurde zeker nog een week als het niet langer was voordat die kleine zich zou aankondigen..... Was niet helemaal ingedaald. Op mijn kaart staat hetzelfde als bij de vorige controle.. tja is het nu dan wel of niet ingedaald. Het is bibi dus beweeglijk in bekken ingang, dus een stukje ingedaald.... Ik snap er geen snars meer van.... Wat willen die vk's toch....

tot overmaat van ramp vroeg ik of er iets te doen was tegen de voorweeen. Een huis tuin en keuken trucje ofzo. Weet je wat ik als antwoord krijg... Lekker een uurtje wandelen als het pijn doet een paracetamol nemen en je bed ingaan.... En als dat niet helpt wil een borreltje wel helpen!!!!!!!!!!!

DAT GAAT TOCH NERGENS OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EEN BORREL........        

Ik zie het dus even niet meer zo zitten... en heb al het senario van 42 weken in mijn hoofd... Ik ben er zo klaar mee met dat gezeur wanneer dat ie komt, van de vk van vrienden en van familie... Iedereen lijkt te vragen en?? al iets of duurt wel lang he ..... grrrrrrrrr

zo dat lucht op.

iedereen succces en sterkte!!!

liefs gridje

Ow wat zou dat heerlijk zijn.... een borrel

Als ik het goed begrijp ben je nu 37 wkn + 5 dagen? Maar dan heb je toch nog even?

Groetjes!

Hoi

Ik heb ook nog wel even, maar ook steeds meer kans op een ks ipv een gewone bevalling. De kleine is namelijk niet echt een kleine maar een grote....
En er is al meerdere malen gezegt dat ze me gaan helpen zodra ik   tegen het einde aanloop, omdat de kans op een natuurlijke bevalling dan groter is....

En nu heb ik een beetje het idee dat ze me toch door willen laten lopen...

liefs gridje

Afgelopen weekend heb ik ook heel veel last gehad van voorweeen. Zeer vervelend!
De verloskundige gaf mij ook de tip om een wijntje te nemen. Het zal nu dan vast wel geen kwaad meer kunnen. Ik heb het ook niet gedaan hoor. Ik heb 2 paracetamolletjes genomen, we hebben een stukje gewandeld en daarna heb ik een lekkere hete douche genomen. En toen werden de voorweeen inderdaad minder.
Helaas heb ik geen bad, anders lag ik daar elke avond wel in te poedelen geloof ik.

Nou nog veel sterkte en succes!

Groetjes Andrea

Hey Gridje,

ja dat is wel teleurstelling dan, het lijkt me sowieso vervelend als er bijna geen vooruitgang is.......
Hoe groot is 'de kleine' inmiddels?

Groetjes!

hoi gridje

lijkt een beetje op mijn verhaal he pff tegen mijn zeggen ze ook steeds wat anders,,
ik wacht maandag af als ze me dan weer wegsturen ga ik me mond opentrekken,,
ik heb trouwens wel heel veel pijn onderin steken en nog is steken ik voel de baby met zijn hoofdje duwen ben dus erg benieuwd of dit nu wel wat doet of dat de baarmoedermond weer niet rijp is,,

ja en die borrel pff laat ze lekker zelf een borrel nemen daar zit je idd niet op te wachten nee

veel liefs cora

Helaas zijn vkige mensen die ook nog eens met mensen werken: ik bedoel ze zijn allemaal verschillend, voelen dingen allemaal verschillend en werken met verschillende mensen...
Maar om een borrel te adviseren  terwijl ze juist met zo'n grote campagnie bezig zijn dat alcohol zo slecht is (zelfs al een...)

Bij mij wordt er door de een verteld dat dit een klein kindje is; door de ander dat ie waarschijnlijk op zo'n 8pond zit.... ze weten het gewoon zelf niet....

Ik hoop voor je dat die voorweeen alvast lekkr wat voorwerk verichten en dat je bevalling alsnog snel begint!

Liefs Nika

Eigenlijk zouden vk's hier gewoon hun mond over dicht moeten houden.... Maar ja daar is het de tijd niet meer naar. We willen toch allemaal weten hoe groot en hoe ver het gevorderd is. En dan lijdt dus tot verschillende meningen.... Wat erg frustrerend is voor ons...

voor mij is het allemaal nieuw dus wat dat betreft geloof ik ook maar (bijna) alles wat ze zeggen maar als dat iedere keer wat anders is dan wordt je daar wel kierewiet van.

@ G: Ze schatten de beeb op 7 pond toen ik dus dezer week op controle was (37+3 was ik toen) Dus met nog ruim 2 weken te gaan al een 7 ponder...

liefs gridje

Terug
Bovenaan