snik snik

A

Anoniem

Guest
hee hallo,
even mijn verhaal kwijt.
Het is dit keer weer niet gelukt voor de vierde keer.
Ik vind het zo erg, het is steeds zn grote teleurstelling.
Mijn vriendin zij dat ik anders maar eens een vruchtsbaarheidstest moest laten doen ?
Zou dat nodig zijn ??
Ik heb ook gedacht om naar de dokter te gaan maar ja of hij nu al iets zou doen en zijn genoed andere meiden die er nog veel langer over doen toch.
Help wie kan me raad geven ??

liefs fenne

Goedemorgen Fenne

Ik wil niet betweterig zijn, maar ik denk inderdaad dat je het even rustig aan moet doen. In principe doet je lichaam er een half jaartje over om helemaal van de pil verlost te zijn, en de meeste vrouwen worden dan ook pas binnen het jaar zwanger. 4 maanden is dus eigenlijk nog heel kort. Ik weet dat het ook met vier maanden al heel lang kan lijken maar geloof me, (ik zit zelf bijna in ronde 11) het kan gewoon nog even duren.

Probeer er niet al te veel, en niet dagelijks, mee bezig te zijn. Ik weet dat ook dat niet meevalt, maar geduld is in dit geval echt een vereiste.

Ik wens je heel veel succes!
Liefs Annet

Hoi Fenne,

Het is inderdaad elke keer weer een teleurstelling als je toch ongi wordt. Dat heb ik ook en wij zitten nu in ronde 5. Als je de beslissing hebt genomen dat je voor het echie gaat, zou je direct zwanger willen zijn. Maar helaas gaat dat voor heel veel vrouwen niet echt op. Tuurlijk lees je ook verhalen van meiden die meteen zwanger zijn, maar je hoort meer dat het even duurt.  Net als Annet wil ik ook niet betweterig overkomen, maar een huisarts zegt vaak: 'Kom maar terug als je een jaar bezig bent'.  Ga er  gewoon voor! Er komt echt een maand dat jij van de  daken kunt schreeuwen dat je zwanger bent.    

Succes!

Liefs,
Joline  

Lieve Fenne,

4 maanden is nog vrij kort ookal lijkt het voor je gevoel ontzettend lang. Elke maand lijkt wel een eeuwigheid maar toch probeer wat geduld te hebben. En ergens anders aan denken. Ik weet het is ontzettend moeilijk en ik kan je geen tips geven hoe je dat moet doen want het lukt mij ook niet! Ben inmiddels in ronde 9 beland. Maar wel de moed erin houden hoor. Het duurt gemiddeld een jaar voordat de meeste vrouwen zwanger raken. Maar je weet nooit... misschien is het volgende maand wel jullie ronde...

Liefs,
Natalie

Nog even een aanvulling,  want ik lees mijn stukkie tekst en nou is het net alsnog ik vind dat Annet betwetering is. Dat  bedoel ik juist niet, want ik ben het met haar eens.

Succes Fenne,
Joline

Terug
Bovenaan