snik snik

A

Anoniem

Guest
Hoi,
zijn er dames die wel eens een miskraam gehad hebben>?Ik voel me gewoon zo rot ,ik weet dat het vaker gebeurd en ik was pas vier weken maar ik hield wel van het leven wat in mij groeide en ik blijf er aan denken weet dat dit niet goed is maar kan er niets aan doen .help me ;Please....

hoi

Ik weet dat het moeilijk is ,heb het zelfde ongeveer meegemaakt,bij mij is de zwangerschap afgebroken bij de 22 weken omdat het kindje open ruggetje had in ernstig vorm,ben toen ook gewoon bevallen.Heb het daar af en toe rond die datum nog heel moeilijk mee.Maar je moet positief blijven en weten dat het nog kan en dat het niet altijd voor komt bij ons dan maar geld ook voor mk het hoeft de volgende keer niet zo te zijn he.Het is wel shit op dit moment en je moet er ook gewoon de tijd voor nemen om het evt af te sluiten .Pas als je je beter voelt kun je verder.sterkte ermee he groetjes wendy
oja van mij is het twee jaar geleden en heb daarna gewoon een gezond dochtertje gehad,maar de eerste blijft ook in mijn hartje

hoi hoi
ik weet precies hoe jij je voelt,heb zelf drie keer een miskraam gehad en ik weet de datum nog precies.het doet gewoon zeer,je voelt je leeg.
het enigste wat mij toen een beetje op de been hield was dat het gewoon niet goed was.
en als het kindje wel was geboren dat het gewoon zwaar gehandicapt was geweest.
ik ben nou zwanger van de zesde ,nu 6weken en ook ik ben weer heel erg bang hoor.
je wordt er gewoon heel erg onzeker van.
meid probeer het een plaatsje te geven maar neem daar zolang de tijd voor als jij nodig hebt.
heel veel sterkte.
liefs sil

Toen ik voor de eerste keer zwanger wilde worden heb ik een miskraam gehad. We waren al bijna 9 maanden bezig en eindelijk was ik zwanger. Ik was zo blij! Maar toen ik een week of 6 zwanger was had ik 's ochtends wat roze afscheiding. De volgende dag kreeg ik helaas een miskraam. Hoewel het lichamelijk allemaal erg meeviel vond ik het emotioneel gezien toch heel heftig. Toch probeerde ik positief te blijven; ik wist nu in elk geval wel dat ik zwanger kon worden.

Na de miskraam ben ik gelijk weer zwanger geraakt en inmiddels is onze dochter alweer bijna anderhalf jaar oud!

Veel sterkte en probeer positief te blijven.

Hallo dames,

Ik heb op 5 maart jl een miskraam gehad ik was net 6 weken, maar was zo blij want ik wil al zolang een kindje en ging me er helemaal in verdiepen en was er mee bezig, tot dat ik ook die maandag wat roze afscheiding kreeg ik had het niet meer wist gelijk dat het fout zat, ik was eerst boos op mijn vriend want wij hadden die avond daarvoor gemeenschap gehad, maar ik hoorden later dat dat niet erg is.

Men zeg wel tegen mij van maar het was nogt niets blablabn maar voor mij was het wel iets, probeer het het nu een plekje te geven en door te gaan maar vergeten zal ik het niet.

Ik hoop ook dat jij dat kan en hopelijk komt ons geluk ook nog.

Nora

Terug
Bovenaan