snik, snik

A

Anoniem

Guest
Snik, snik, vandaag was m'n kraamhulp voor het laatst.
Vind het echt heel jammer want het was echt een schat! Zo'n eentje die al 25 jaar in het vak zit en dus van aanpakken weet... Ze hoefde in principe niets te doen in
het huishouden aangezien ik tijdelijk bij m'n ouders woon en het huishouden van
m'n moeder is. Maar daar trok ze zich niks van aan en ze stuurde zelfs m'n moeder
tussen de middag naar bed toe! hihi

Ik hoop dat iedereen net zo'n fijne kraamtijd heeft/krijgt!

Groetjes Rinske (mama van Twan)

ja dat is altijd zo (meestal), ik had het bij me dochter, het was zo leuk en gezellig en hele lieve meiden kreeg ik en lekker mee te kletssen, toen ze weg waren was het saai maar was ook lekker konden we eindelijk 24 uur per dag genieten van ons princesje.

Manal 38+2

Boehoehoe eigelijk moeten we 3 maand kraamhulp krijgen . Ik vond het vreselijk toen ze  weer weg moest. Ik kan er nu al helemaal naar uitkijken. Huis weer schoon en fris  en lekker verwend worden.. Zelf heb ik een hekel aan de huishouding dus ze is welkom!!!

Monique

Hoi,

Ik weet nog wel dat ik het verschrikkelijk vond dat iemand mijn taken overnam.
Als ze de vaatwasser uit wou laden of wou stofzuigen wist ik niet hoe vlug ik dat af moest pakken om het zelf te doen.
ik had een keizersnede gehad met brian(nu 21maanden)  en moest daarom 4 dagen in het ziekenhuis blijven en ik was zo blij dat ik thuis was dat ik echt stond te popelen m'n werkjes weer te doen en ik voelde me prima.
met deze probeer ik er wel van te genieten en hoop echt dat ik dat dan ook kan.
ik heb me voorgenomen wat meer op bed te blijven wat ik met brian echt niet deed.
plus met deze is het heel anders he want er loopt immers nog een kleintje druk heen en weer te rennen dus dan zal ik 'smiddags mijn rust (hoop ik) wel nodig hebben.

gr. yocha (37weken)

Ik ben erg benieuwd naar onze kraamhulp. Ik hoop dat wij ook een lieve, gezellige en zorgzame vrouw krijgen.
Ik ben van plan om me helemaal in de watten te laten leggen  en ik hoop dat ze mijn man ook een beetje verwend (nou ja niet TE dan hé  het moet niet TE gezellig gaan worden hahaha).

Ik ben absoluut niet van plan om huishoudelijke taken van haar over te nemen. Lijkt me heerlijk om dat door een ander te laten doen en zelf lekker toe te kijken. Ze wordt er tenslotte voor betaald.

Kruimel

Terug
Bovenaan