Snik snik!

Vandaag Sophie een keer extra laten wegen omdat ik het idee heb dat ze niet genoeg meer heeft aan mijn BV.

En helaas blijkt mijn vermoeden juist te zijn ze is in 2 wkn maar 60 gram aangekomen. En dat is natuurlijk niet genoeg. En dat houd in dat ze flesjes moet gaan drinken. Gelukkig krijgt ze al een flesje om 10u en af en toe ook om 16u ivm mijn werk, maar het is niet leuk om er achter te komen dan je bv niet meer voldoende is en dat het waarschijnlijk niet lang zal duren of ze zal helemaal aan de flesvoeding moeten. Had niet verwacht dat ik er toch nog zoveel moeite mee zou hebben. Aangezien ik bij mijn zoontje helemaal geen BV heb gegeven. Maar ja wat je niet meer hebt kun je ook niet geven. En haar gezondheid is natuurlijk het belangrijkst en als dat inhoud dat ze flesvoeding moet hebben dan moet dat, maar vindt het wel heel jammer.

Nu gaan we kijken of ze met 2 á 3 flesjes van 150 per dag voldoende aankomt en dan de andere voedingen nog BV. Hoop dat het voldoende is want wil de bv toch wel erbij blijven geven als dat gaat.

Pfffff oke dit was weer even mijn verhaal het is toch wel fijn dat je het van je af kunt schrijven.

heey! wat vervelend voor je zeg! snap het helemaal dat je het ontzettend jammer vind! ik hoop voor je dat die 2 a 3 flesjes voldoende zijn zodat je toch nog bv erbij kan geven..

heel veel succes!

liefs Mandy.

och wat jammer, je hebt er zo hard voor gewerkt! Zou het niet helpen om vaker aan te leggen of tussentijds te kolven? wanneer je kv bij gaat geven loopt je productie zeker terug. wellicht kun je nog contact opnemen met een bv organisatie of lactactiekundige? Ik wil je niks opdringen alleen een paar tips geven, ik hoop dat je je snel weer happy voelt bij de situatie..

sophie heeft al een flink aantal weken bv gehad en dat heeft ze toch te danken aan jouw met al je doorzettingvermogen!!
succes
en een dikke knuffel
froukje

Kan me wel voorstellen dat je er er moeilijk mee hebt hoor! Je had toch ook al een paar keer borstontsteking gehad??? Kan het daar mee te maken hebben?
Loopt je bv terug of zitten er niet genoeg voedingsstoffen in?

Bij mij liep het wen tijdje geleden ook opeens terug ik ben toen een tijd extra gaan kolven en nu is er weer melk genoeg. Hoop dat je toch nog een tijd bv kan geven!
Maar als het niet gaat dan gaat het niet!

Wanneer moet je sophie weer laten wegen?

Liefs Daan

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je er moeite mee hebt!!
Hier heeft Bodhi al een paar keer een heel ontevreden moment gehad na de BV, ik geef hem dan 100 cc KV extra en dan is hij helemaal tevreden.
Zeker op dagen dat ik t heel erg druk heb met de andere kids, merk ik dat Bodhi niet genoeg krijgt...dan nog 100 cc KV er extra bij en hij is weer blij! Maar zo blijft mijn lichaam wel BV aanmaken op de voedingstijden.
Misschien zou je het zo kunnen doen?
Want als je een hele voeding gaat vervangen door KV gaat je lichaam nog minder aanmaken...
Dat is wat ze hier op het CB ook hebben aangeraden...

Maar evengoed kun je al hartstikke trots zijn op jezelf! Je geeft al lang BV aan Sophie!

Liefs Brigitte

Ik denk dat ik me er maar gewoon bij neer ga leggen dat de BV op zijn einde loopt. Extra aanleggen of kolven zie ik helemaal niet zitten. Ben al blij dat ik het zo lang heb kunnen geven. Hopelijk gaat het lukken om naast de kv nog een paar keer per dag bv te geven al is het maar 's-morgens en 's-avonds. En als het niet lukt dan houdt het gewoon op.

Goede keus hoor meis!
Het moet ook voor jou leuk blijven.
Als je kolven niet ziet zitten is het toch ook prima!
Hoop dat je de ochtend en avond voeding zelf kunt blijven geven.
De eerste belangrijkste liters heeft ze maar mooi binnen gekregen!

Knuf

jammer zeg ,,, ik had dat al na 2 dagen en heb toen ook de keuze moeten maken om fles voeding te geven ,,, ik ben wel meteen helemaal van de bv afgestapt mij leek dat beter dan 2 verschillende dingen geven !!!! maar goed je hebt het geprobeerd ... xxxx

Terug
Bovenaan