snik

A

Anoniem

Guest
Dacht ik deze maand zal het wel lukken. maar helaas zijn vanmorgen twee dagen eerder dan verwacht de rode duiverls gearriveerd. snap er niks van 2 dagen geleden krampen in mijn buik dacht toen meschien wel een innesteling. weer niet baalde behoorlijk ook even de traantjes laten komen. Gelukkig praat mijn man me wel veel moet in.
Ga nu naar ronde 9 verwachte NOD datum is 25 maart. Ga het deze maand anders doen. niet tempen geen ovulatie testen en we zien we. dat is mijn moto voor deze ronde en als het niet lukt hoop ik toch dat de arts mijn eindelijk eens doorstuurd naar de gyncoloog.

iedereen veel succes met zwanger worden .

groetjes agnes

vat dit niet verkeerd op maar je moet echt geduld hebben als je een kindje wil krijgen hoe moeilijk dit ook is. Ronde 9 is nog niet heel veel. Als ik jou was zou ik nog even wachten met naar de dokter toe te gaan. Wij zijn pas na 20 mnd zwanger geraakt. Mijn huisarts zei dat er ongeveer 2 jaar voor staat. Ja je leest het goed 2 jaar. de meesten zeggen 1 jaar. Maar soms heeft je lichaam wat meer tijd nodig. Het blijft echter moeilijk want ik was ongeduldig en wilde het zo graag. Ik zou aanraden te wachten tot je echt een jaar bezig bent en dan eens naar de huisarts te gaan. Succes. Ik bedoel dit wel goed hoor, kan me voorstellen dat je zegt jij hebt makkelijk praten want je hebt nu een kindje maar ik moest echt ook 20 mnd wachten voor ik zwanger was.

Ik vind het vervelend voor je dat het zolang heeft geduurt maar,
Ik mag dan wel pas in ronde 9 zijn. maar ben al meer als een jaar bezig dus voor mij is dat lang en ik weet dat mijn moeder ook zeer moeilijk zwanger kon worden en mijn zus ook dus voor mij genoeg reden om naar de dokter te gaan
groetjes agnes

Hoi agnes, ik snap heel goed dat je graag wilt. Ik vind 9 maanden ook lang duren hoor. Ik ben zelf met de zesde maand bezig. Het is moeilijk om geduld te hebben.Elke keer dat ik ongi word ben ik ook verdrietig.Dus schaam je nergens voor.
Liefs kaatje

Terug
Bovenaan