snik!

A

Anoniem

Guest
Hai,

Helaas heeft mijn lichaam me weer voor het ooitje genomen en ben ik vanacht gewoon weer ongi geworden!  Ik baal verschrikkelijk en begin een beetje moedeloos te worden, en ben erg bang dat er iets mis is met me! Nou ja ook al heeft de dokter gezegd dat het één tot ander halfjaar zal duren, jammer want als het volgende maand niet gelukt is, sta ik op de stoep! HAHA.
Sorry hoor meiden dat ik fff zo negatief ben, maar voel me ook zo, ik kan alleen maar huilen en balen dat ik er misschien weer te veel mee bezig ben geweest, dus ik hoop dat het me deze maand lukt om wat afstand te nemen, misschien is dat wel beter, ik kan nu even geen zwangere vrouwen meer zien, of het word baby nog horen, ik heb het ff helemaal gehad ermee.
Ik zie wel.............................................. want morgen denk ik er toch weer anders over!

Maar ik blijf wel lezen, want ik ben erg nieuwsgierig hoe het met de andere gaat.
Ik zal voor iedereen blijven duimen.

Groetjes van een trieste saskia

Hoi Saskia,
Wat ontzettend balen zeg! Weet hoe je je voelt!
Elke maand is weer een teleurstelling.
Hoe lang zijn jullie al bezig? Bij de ene duurt het inderdaad wat langer als bij de ander. Alleen je gevoel zegt dat het nu moet en dat het niet nog langer moet duren. Meestal heb ik net als ik ongesteld ben geworden een paar slechte dagen en dan gaat het wel weer. Er niet zoveel mee bezig zijn is een leuk advies weet alleen niet hoe ik dat moet gaan realiseren. Als je iets zo graag wilt valt dat niet mee.
Maar toch..... met goede moed naar de volgende ronde! Ik probeer mezelf altijd op te beuren door 'positief' te denken en te denken dat dit misschien wel de eerste dag van mijn laatste menstruatie.

Sucses, Liefs Anne

Hoi,
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb het zelf op het moment ook even gehad.
Ik kreeg  net een telefoontje dat de vriendin van mijn  neef zwanger is.
Ze was in december gestopt, zo ongeregelmatig als wat, en dan nu al zwanger !!!
Ik gun het hun wel, maar heb toch net een aantal jaloerse traantjes gelaten.
Dat had ik nooit van mezelf verwacht.
Op de achtergrond riep mijn moeder "wie is de volgende" en dat doet dan echt zeer.
Groetjes,
Esprit

Terug
Bovenaan