Snik

Even klagen hoor. Maar ik kan wel janken, ons wiegje zit nog steeds niet in elkaar, de maten kloppen niet met het bed (moet aan het bed vast). Het lukt mn vriend en mij niet en dus moet mn pa het komen oplossen, en die zegt rustig "ik kom van de week wel een keer" .....

Maar ik ben 38 weken en ik wil het eigenlijk gewoon allemaal af hebben... zucht... waarom lijken ze dat allemaal niet te snappen..... ik ben zoooo geïrriteerd dat ik het liefste hoop op dit moment dat ik vanavond in mijn eentje in het ziekenhuis beval en dat het dan ineens tot ze doordringt dat ik inmiddels hoog zwanger ben ZUCHT

Geduld kan ik nu bijna niet meer opbrengen zeg getver.

Sorry hoor, moest me even afreageren...

Ach meid,

Irritant hoor, je wilt gewoon alles klaar hebben en dan werkt de rest van de wereld niet mee..............ik vraag me ook wel eens af of ik nou zo veel eisend ben of dat anderen me gewoon niet willen begrijpen? Ik denk dat de hormonen hoogtij vieren..............
Maar goed, het blijft vervelend dat jij je dingen op orde wil hebben en dat de rest niet zoveel haast heeft..............
Ik leef met je mee!!
Hou vol..............

Liefs Rimke

Marinha wat naar meid! Het lijkt wel of sommige mensen het echt niet snappen he.

Ik heb ook zoiets, dus ik voel met je mee. Alleen ben ik nog iets minder ver gelukkig.
Hier is de bekleding van het wiegje nog niet af en degene die het maakt woont ook ver weg. Moet ik die dan als 1e op kraamvisite "bestellen" als de kleine er is, zodat de kleine daarna in de wieg kan of zo? En ons lijstje van dingen die aangeschaft en afgemaakt moeten worden is nog best lang. Mijn man zegt steeds "komt goed". Ik denk (en zeg tegenwoordig ook) "maar wanneer dan???". Nog even en ik ben 37 weken. Mijn man heeft geen enkele vrije dag meer er tussen waarop de winkels open zijn... ai.

De kans dat ik te vroeg beval is natuurlijk klein, van een eerste, maar het is wel irritant dat je omgeving er vanuit lijkt te gaan dat je voor alles tot 40 weken de tijd hebt...

Sterkte en geef ze maar een dikke schop onder de kont (als je been nog zo hoog wil ;-))

Ha Marinha.

Hier nog zo'n zwangere die spontaan een hoge bloeddruk krijgt bij de gedachte dat nog niet alles af is. Ik ben nu dik 38 weken zwanger en het babykamertje is nog steeds niet af. Mijn man heeft eindelijk ( na heel veel gezeik) afgelopen weekend het kamertje afgeschilderd. Maar nu moeten de gordijnen nog opgehangen, de stickers op de muur en daar moet hij me mee helpen, de klamboe moet nog opgehangen en het bed nog in elkaar gezet worden.
Ik kan inderdaad wel janken om het idee dat straks de kraamhulp in huis is en dat hij dan nog moet klussen en mijn huis nog steeds een bende is. Ik word er niet goed van.
Het enige wat mijn man zegt is, het wiegje staat toch klaar op de kamer, wat maak je je dan nog druk!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAHhhhhhhhhh, mannen. Menen alle tijd van de wereld te hebben.

Ik ben in ieder geval blij dat ik hier mijn ei kwijt kan en dat niet alleen mijn man zo is.

Iedereen succes met de laatste loodjes .......

Fijn, Marinha!

Hier is het nog even afwachten. Werd net even heel verdrietig toen bleek dat degene die de bekleding maakt nu op vakantie is. Vakantie? aaaaahhhhh. Volgens mijn man moet ik me er niet druk over maken en komt het goed. Gelukkig heeft hij wel beloofd op dag 1 na die vakantie er achteraan te bellen.

Terug
Bovenaan