snikkkkkkkkkk snikkkkkkkkkkkkk

Hoi allemaal,

ik wil me ff voorstellen.
Ik ben annemieke en was tot gisteren 7 weken zwanger!
Ik heb dus gisteren een miskraam gekregen!
ik voel me KUT en als vrouw voel ik dat ik heb gefaald!!!
sorry voor mijn taal gebruik maar kan het niet anders omschrijven!!!!!!
Het was voor ons een ongelukje en totaal niet gepland!! maar we waren en zo mega blij en gelukkig mee.....
Het liefst zou ik gelijk nu weer voor een nieuwe gaan maar mijn vriend wil wachten... ik echt niet!!!!!!! ik wi bewijzen dat het ik het nu wel kan....
HELP...

daarnaast wat moet ik nu allemaal doen??
ik heb de HA al gebeld en die verwees me door naar de VK het ziekenhuis ook naar de VK
die net gebeld maar ze zou me terug bellen!!
maar kunnen jullie mij vertellen wat en hoe??

kussssssssssssssssssssss
van hele verdrietige Annemieke

Allereerst wil ik zeggen dat ik het heel erg vind voor jou! Ongepland is zeker niet altijd ook ongewenst....

Voor het goede moet je minimaal één ongesteldheid afwachten, zodat je zeker weet dat je baarmoeder schoon is en dus eventueel klaar voor een tweede kindje. (er kunnen nog stukjes achtergebleven zijn....

De verloskundige zal je dit ook wel kunnen vertellen. Jouw lijf heeft helemaal niet gefaald, al voelt dat wel zo.... Jouw lijf heeft herkend dat dit kindje niet helemaal gezond was.... Nog geen makkelijk gegeven, maar misschien troost het je iets....

Voor mannen ligt dit vaak even anders.... het was niet gepland, en jullie waren er acheraf wel allebei heel blij mee, maar misschien vindt je partner wel dat hij eerst een aantal dingen op orde wil hebben.... Probeer er samen over te praten en er achter te komen waarom hij wil wachten.... en hoe lang hij wil wachten.... Dan samen tot een compromis komen... Jullie moeten er allebei achter staan!

Deze miskraam moet ook nog een plekje krijgen in jullie leven... Hij zal het er ook best heel moeilijk mee hebben... misschien dat hij daarom wat meer tijd nodig heeft.

Heel veel sterkte en groetjes Nynke

Laat het even bezinken. Je hebt net gisteren een miskraam gehad, en je lichaam is nog aan het herstellen,je hormonen zijn nog aan de hobbel. Straks voel je je beter, echt waar.

Je moet nu niet direct weer zwanger willen worden, om iets te bewijzen, wnat dat is niet nodig. Je hebt niet gefaald, je hebt niets fout gedaan, je mag er gewoon zijn.

Als jullie er samen were klaar voor zijn, dan is het weer zo spannend en mooi.

Hou je taai.

Terug
Bovenaan