snip verkouden

Bah, meiden, ben snip verkouden.
Heb het denk ik overgenomen van mijn zoon.
Overdag gata het wel, maar 's nachts heb ik er best veel last van. Heel mijn neus zit dan dicht.
Hoop dat het snel over is, want als dit ook zo is tijdens de bevalling kan ik min ademhaling technieken niet zo goed toepassen.
Heb inmiddels een babyneusspray (zoutoplossing)
verder mogen we helaas niet veel gebruiken.

Balen!!
Ga lekker stomen voor t slapen gaan met kokend water. Honing in je thee en anta flu snoepjes. Neusspray voor kids is idd een fijne oplossing (letterlijk en figuurlijk haha).
Beterschap!

ik ben ook echt superverkouden geweest paar maanden terug. het ging maar niet voorbij, toen heb ik toch echt wel een neusspray gekregen van de doc op recept. geen zoutoplossing want dat hielp gewoonweg niet! mocht het wel maar 4 dagen gebruiken.....

beterschap en ik hoopmdat je er snel vanaf bent

Ik was laatst ook onwijs verkouden. Bij de apotheek gevraagd naar neusspray. Daar kreeg ik Xylometazoline. Dat werkte echt als een trein. Volgens de bijsluiter mocht ik het 4-6 keer per dag tijdens de zwangerschap, volgende de apotheek 4x per dag... maar in de praktijk had ik genoeg aan 3x :)
Het werkte perfect en was niet duur.

Het schijnt trouwens wel zo te zijn dat je in de laatste twee weken voor de bevalling een super weerstand krijgt. Gaat dus vast meevallen :)

Liefs

Terug
Bovenaan