snipverkouden blijkt virus in mijn longen

Nou, daar ben ik mooi klaar mee. Heb ik een virus in mijn longen waar je eigenlijk niet veel tegen kan doen, vooral ivm met mijn zwangerschap. Moet op bed blijven liggen tot en met het weekend. Gaat het dan niet beter dan moeten er zwaardere maatregelen worden genomen. Kinderen zijn vandaag naar KDV en zijn daarna tot zaterdag bij opa en oma. Zondag mag mijn man de kids doen.
Lig in bed te hoesten en half te stikken. Kan nauwelijks slapen en de baby is nu echt niet meer blij! Ze vindt dat het samentrekken van mijn baarmoeder moet ophouden. Ze schopt zich een ongeluk. Kan ik er ook wel bij hebben......nog 7 weken te gaan, dus nog tijd genoeg om beter te worden!

Ppfff, das balen! En je hebt inderdaad nog eventjes te gaan. Wat knap dat je het zo positief kunt zien, nog alle tijd om weer op te knappen.
Fijn dat jullie een oplossing voor de kids hebben kunnen vinden, geeft wel rust denk ik (en die heb je hard nodig)

Heel erg veel beterschap gewenst!

Natasja

Hi,

Is het geen longontsteking? Ik had ook een luchtweginfectie (met 38 weken) en die mondde uit in een longontsteking. Daar kreeg ik antibiotica voor. Ik knapte daar weer redelijk van op!

Heel veel sterkte.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan