Snoepen???

Was ik tot aan week 26 netjes maar 1 kilo aangekomen, kan ik nu niet meer van snoep, chocolade en alles wat los en vast zit en eetbaar is afblijven...
Ik heb een milde vorm van overgewicht (meid wat zeg je dat netjes) ik ben gewoon heel wat kilootjes te dik zeg maar... En heb er de laatste jaren van alles aangedaan om maar wat aftevallen, van dieet tot Sonja Bakker... En dan ga je jojo effect krijgen. Het ging de laatste tijd goed, net voor de zwangerschap, lekker bijna 10 kilo eraf! Met behulp van de diëtiste.
Maar nu ik hoop dat ik in die paar weken tijd niet nog eens 10 kilo er bij heb gegeten... Maar ooooohhhh wat is het moeilijk zeg maar onmogelijk om van al die lekkere kerstkransjes enzo af te blijven...
Tips?
Nog iemand last van vreet momenten?

Groetjes Esther

me me me me hahaha

heb het nu ntoevallig met garnalen sjammieeee lekker een bakkie door de sla en een garnalensalade zelf maken sjammie.. heb net weer op.... en vanavond is het wrs weer chocolade haha

tot nu toe 4 kilo aangekomen dus vind het nog netjes...

dag lieve esther,

hier een "spieker" van januari forum..... het blijft lastig onze gewichten.... ook ik heb lichtelijk last van wat luxe pondjes.... kuch... ben nu 35 weken zwanger en 5 kilo aangekomen.... het ene moment gaat het nu eenmaal beter dan het andere moment met het niet snoepen of wel snoepen... ik zou me niet te druk gaan maken... tenzij je natuurlijk al 20 kilo zou aangekomen zijn maar dat ben je niet.... laat je niets wijs maken door misschien goedbedoelde adviezen... als jij verder gezond bent is het goed.... ik check wel wat regelmatiger mijn suiker en mijn bloeddruk... en verder... voel ik me goed, dan voelt de baby zich ook goed... ik merk zelf wel dat ik last krijg van mijn emoties na gesnoep...dus dat is voor mij een stok achter de deur om het vol te houden.... en 2010 na de bevalling een kilo of 20/25 voorgoed te lozen..... merk nu op het einde wel dat het gewicht een rol gaat spelen...

jij heel veel succes met de zwangerschap! Geniet ervan meid.... het is echt zo voorbij.... dus geniet ook maar lekker af en toe van je schransmomentjes.....

Hey hey...hier iemand van maar 1.60 die begonnen is met 70kg. En die nu al op 81,5 kg zit met 27wk zwangerschap. Maak er op t schoolplein grapjes over dat ik aan t eind rollend mn dochter kom brengen hahah. Ben bij de zwangerschap van haar 16 kg in totaal aangekomen....woog aan t eind toen 83 kg...veel te veel voor die korte pootjes van mij maar jah niks aan te doen. Kon t ook echt wel merken hoor en nu ook met mn rug en pijn in mn bekken. Moet er wel bij zeggen dat ik toen na ongeveer 3 wk weer op mn oude gewicht zat dus dat viel weer erg mee....zonder dat ik er echt iets voor gedaan heb. Maar is natuurlijk wel weer 6 jr geleden en tja als je eenmaal boven de 30 bent zegt men....hahaha
Nee maak je niet zo druk......sowieso werkt de tijd van t jr ook niet echt mee met al dat lekkers. Zolang die kleine zich nog prettig voelt en jij ook moet je er niet zo veel op letten. Daar heb je straks na de bevalling weer alle tijd voor.

Groetjes

Jemig zeg, nog maar 1 kilo aangekomen?!? Damn.... ik ben jaloers!

Maareh, tips heb ik echt niet voor je, afgezien van dat het mijn persoonlijke mening is dat iedere vrouw die in het laatste trimester zit gewoon recht heeft op haar troostchocola!

nou hier ook zoon dame met wat " extra" pondjes! ik ben inmiddels alweer 16 kilo bijgekomen..maar ik ben weer een van die mensen die zoveel bijkomt in een zwangerschap
eerst lette ik echt op met wat ik at..als het maar gezond was maar nog kwamen de kilo's erbij!
en ik was al voor de zwangerschap niet dun! ik woog voordat ik zwanger werdt 97 kilo!!!!
nou tel maar eens uit waar ik nu op hang! over die 100 is nog het ergste..maar goed ik klaag er niet over..bij mijn 1ste was ik ook na de zwangerschap 114 kilo ...en heb er 3 jaar overgedaan om de 80 te halen en daarna kreeg ik het jojo effect..verschrikkelijk!
ik kon het nog altijd in de hand houden om onder de 100 te blijven..maar ach het gaat er straks ook wel weer vanaf!
en nu laat ik die paar snoepjes of koeken ook niet staan..en ook heb ik zoon mijn dingen waar ik me "dood" aan kan eten haha

ik denk gewoon zo..straks na de BV ga ik wel wat harder sporten ;-)

Ik had netjes maatje 38, na maanden te hebben gesonjabakkerd na de tweede, maar ik ben zoveel aangekomen inmiddels dat ik niet meer op de weegschaal durf. Nou kan ik de zwangerschap de schuld geven, maar ik weet heus wel dat dat het niet is. Ik heb geen vreetbuien, ik eet gewoon de hele dag door. Ik kan er echt niet vanaf blijven. Zeker nu, warme chocolademelk met slagroom, lekkere hapjes, croissantjes etc etc.
Dus dat word straks weer maaaaaaaaaaaanden Sonja Bakkeren.

Terug
Bovenaan