snoopy

hoi snoopy

en,blijf je doorgaan met sporten als je zwanger bent? of stop je er mee?
ik lees weinig over mensen die paardrijden,rij je op een manege of heb je zelf een paard?
ik ken een aantal mensen die hebben gereden tot 5 maanden zelfs 1 tot aan de bevalling.
toen haar water brak stond ze net haar paard te poetsen.
ik ben benieuwd wat je gaat doen mocht het zo zijn.

gr.jessy

Hoi Jess,
ik heb geen paard meer zelf,vroeger wel maar ik berijd nu een paard van een vriendin,zij is met beide zwangerschappen doorgereden tot ze eind 5de maand was,ik denk niet dat ik dat doe,ik reed altijd 3x per week maar heb dat nu even teruggebracht naar 1x per week door omstandigheden.
En jij?? Heerlijk he dat rijden!FF je zinnen ergens anders op zetten,ik kom toevallig net terug van een wedstrijd,ben even wezen kijken naar mijn vriendin,ze rijdt hem nu in de Z2,goed he.
Zo goed ben ik niet hoor!Dressuur zit ik op L en ik ben eigenlijk een spring en vrije tijd ruiter hoor.

Wat ga jij dalijk doen als je zwanger bent, met rijden?Ik hoop echt dat we snel zwanger zijn.
Groetjes en rijdt ze!
Snoopy

hoi snoopy,
ik heb er zelf een,en ik ben nu m1
startgerechtigd,maar ik vindt het buitenseizoen niet prettig rijden mijn paard is vrij lastig.
ik hoop wel door te kunnen rijden,
ik kan hem niet opeens stilzetten,vindt ik ook zonde.
maar we blijven positief,hopelijk zijn we gauw zwanger en kunnen we gewoon doorhobbelen.
moet denk ik wel even een maandje wachten.ik heb vorige week een miskraam gehad,en ben vandaag weer gaan vloeien maar zet niet echt door,
vandaag flinke steken van mijn baarm.
ik dacht ik ga eve hobbelen komt het goed eruit maar was geen pretig gevoel
ik vindt het vervelend dat het allemaal zo lang duurt(zal wel ergens goed voor zijn)

groetjes en veel geluk bij de volgende
ronde! jessy

Hoi Jess,
Ik ben toen vlak na de miskraam,5 dagen erna ook weer gaan rijden en had toen precies hetzelfde als jij,het volede echt heel onprettig.
Doe het rustig aan he,in ieder geval leuk om ook eens over zoiets te kunnen kletsen hier,hoe je me op de hoogte van je wedstrijden?En in welke regio rijd jij?
Ik heb vandaag volgens mij mijn eisprong,konden moeizaam klussen de laatste 2 dagen(zo'n moetje,ken je dat)maar vannochtend ging alles weer goed en ik hoop dus dat ik nog op tijd ben hahaha.
Groetjes en hops ze(dit zeggen ze in Utrecht over paardrijden)ikzelf kom daar helemaal niet vandaan hoor maar heb een vriendin daar.
Doei
Snoopy

hoi snoopy
ik rij zelf in haarlem en omstreeken,
maar ga even niet even geen zin.
rij nu lekker buiten,we zitten vlak bij de duinen,dat vinden nu even leuker.
het vloeien is nog niet gestopt,elke keer een beetje.
hopelijk komt de boel gelijk weer goed op gang,anders duurt het nog langer.
dat had ik in maart na een miskraam,
was de boel ook ontregeld.
hopelijk is het deze keer raak bij jouw!ik zal voor je duimen.
ik heb nog even geduld,ik mag trouwens niet klagen ik heb al 2 kinderen
jij hebt nog geen kinderen?
en was dit de eerste miskraam bij jouw?

gr.jessy

Terug
Bovenaan