snoopy

hoi
een feesje,gezellig! van harte gefeliciteerd.
ik heb een zoon van 12 en een dochter van 10.
en? wanneer is jou nod,test je op de dag zelf of wacht je af?
spannend altijd,doen mijn borsten zeer of niet,moet ik vaker plassen of niet
nou bij mij is het vloeien bijna op zijn eind,dus ik heb nog een lange maand voor de boeg.

doei jessy

hoi Jessy,nee ik ben niet meer zo iemand die gelijk loopt te testen,ik heb me voorgenomen dat ik zeker een week overtijd moet zijn wil ik testen,heb gewoon geen zin in een teleurstelling,maarre de borsten zijn nog steeds wat gevoelig en ik heb een vreemd gevoel,ik ga vanmiddag maar weer eens lekker hopsen,het is zo mooi weer,zal wel ff tegenvallen want ik heb gisteren gesurft en erge spierpijn nu hhahaha
Waarneer ga jij weer je paard op?En heb je nu wel iemand die het een beetje voor je kan doen of longeer je nu veel?
Doe het vooral rustig aan enne die maand is zo weer voorbij hoor!
Groetjes
C

hoi
ik heb alleen zondag last gehad,dins en woensdag weer gewoon les gehad.
ik laat eigelijk nooit iemand erop,alleen waar ik les van heb stapt er af en toe op (alleen als het mij niet lukt)
vandaag bij de huisarts geweest moest de uitslag geven van de echo ben vrijdag geweest was niets te zien.
het vreemde vindt ik dat dinsdag 13 dagen later nog steeds een vette positieve test heb,ik was maar 1 dag over tijd toen ik begon met vloeien.
dus maandag een test bij de huisarts doen.
ik weet dat het niet gelijk weg is,maar was maar heel kort zwanger.
nou zie het maandag wel,ga iedergeval niet meer voor een echo ben al 3 keer geweest en heb nog geen baby gezien.
en dat mens die de echo doet is ook niet erg gezellig
doei jessy

hoi jessy,nou dat is wel rot als je telkens voor die echo's moet maar ookal ben je heel kort zwanger geweest dan kan het nog lang duren voor al die hormonen weer normaal zitten hoor.
ik ben net terug van het paardrijden en tjonge jonge het ging weer lekker(maarniet heus)ik denk dat er onweer aan zit te komen want bij elk vogeltje ging ie de lucht in en stijgeren joh,nou ik ben er dus nog nooit van af gevallen maar nu gleed ik 1x zo over zijn kont naar beneden hhahaa,maffert!
Maargoed ik ben nu een beetje bezig met het verspringen in galop en moet eerlijk zeggen dat het lekker gaat,maar dat van iemand anders op je paard ken ik wel hoor,die vriendin van mij wil er ook echt niemand anders op hebben buiten mij.Ze weet gewoon dat ik hem goed aanvoel en we op 1 lijn zitten.Maargoed ik heb het er weer even opzitten,het kreng was natuurlijk bijna niet meer langs de hoek te rijden waar dat vogeltje zat te zingen,kon dat vogeltje wel schieten hahaha.
Hoeveel keer heb jij les in de week?
En wat voor soort paard heb jij?

laat dat mens van die echo lekker stikken,je hebt vast wel andere zaken aan je hoofd,succes met rijden(ach wat dubbelzinnig he)ben geloof ik een beetje melig van dat paardrijden geworden.
Doei doei
C

Terug
Bovenaan