snoopy

hoi
ik ben vandaag naar de huisarts geweest,omdat ik maandagavond verschrikkelijke buikpijn had moest overgeven enzo,dinsdag geen last,woensdag weer lichte buikpijn onderin,afgelopen nacht werdt ik wakker van de krampen,ik dacht ik ga maar straks wordt het erger in het weekend,maar omdat op de echo allen een witte streep te zien was en en er niks bij mijn eierstokken zat de test in het ziekenhuis neg was dacht ik mischien heeft ze te hard met dat ding inwendig gedaan.moest een potje urine meenemen ik dacht misschien blaasontsteking,heeft ze een zwangerschapstest gedaan en die was gewoon positief,heeft ze gelijk het ziekenhuis gebeld in verband met bbz,moest gelijk komen,dan schrik je wel even,weer een echo eierstokken niks te zien,zit er wat in mijn baarmoeder!!ze weten nog niet wat het is,(gyn is een jong broekie)hij snapte er niks van mijn man en ik nog minder,dus moest gelijk ook bloed prikken en kan zaterdagmiddag bellen,dus om een lang verhaal kort te maken,volgens test ben ik zwanger en er zit wat in mijn baarmoeder of het wat is geen idee!eerste 2 echo,s niks te zien nu wel en vloei al bijna 2 weken (schiet mij maar lek)

je hoort het wel
liefs jessy

Ga heel hard voor je duimen dat je gewoon zwanger bent en dat het allemaal goed gaat!
Heel veel suc6 met afwachten en laat het ons nog even weten!

Groetjes Nienepien

Tjee zeg daar zou je onderhand gek van worden zeg!!Ik hoop ook voor jou dat je gewoon zwanger bent,ik heb een collega die ooit zwanger is geweest en in het begin ook heel veel heeft gevloeid en er is een gezonde jongen van gekomen.

Nou ik snap er bij mij nu helemaal niks meer van,gisterenavond had ik 1 krampje en dacht,oke ik word ongi,toen vannochtend had ik wat slijm/bloed bij het afvegen en net had ik weer helemaal niks,ook als ik ongi word heb ik altijd 2 dagen bruine prut en heel veel last van buik en/of rugpijn.
<ag ik naast jou gaan staan Jessy als ze je lek schieten?
Ik wacht het allemaal maar weer af maar ben bang gewoon ongi te worden,maar dan wel weer heel raar,oja vannochtend toen ik tempte zat hij dus gewoon nog hoog,daarom verbaasd het me zo want meestal gaatie dan naar beneden en word ik de volgende dag ongi.
Hier kun je toch ook geen touw meer an vastknopen?
Veel sterkte morgen met de uitslag.
Liefs

Terug
Bovenaan