Snoopy

Hoi Snoopy,

Bedankt voor je reactie.
Ik las dat je vorig jaar een baarmoederfoto hebt laten maken, maar nog steeds niet zwanger bent. Kunnen ze nog meer onderzoeken doen na dit, of moet je nu gewoon elke maand afwachten?

Een hele fijne vakantie
groetjes Kirsten

Hoi Kirsten,
Nee momenteel hebben we alles wel een beetje gehad,sperma onderzoek,eileider door spuiten(baarmoederfoto),bloed prikken voor het progestrongehalte(nu hoop ik dat ik de goede naam heb) en vele echo's gehad.
We mogen nog een keer het sperma inleveren voot controle en nog eens FSH prikken(hormoonbepalingen)maar dat is eigenlijk om te kijken of je in de overgang zit en dat zit ik zeker niet,maar mag het toch doen,tja voordat ik de miskraam kreeg zouden we voor de inseminatie mogen maargoed omdat ik nu dus zwanger ben geweest schuift dat weer op,overigens heb ik daar niet veel vertrouwen in omdat het zo'n klein percentage is wat daardoor zwanger raakt,maargoed we geven de moed niet op hoor,ik ga er alleen nu allemaal iets gemakkelijker mee om omdat ik vind dat ik niet alleen daarvoor leef(hoe graag ik het ook wil hoor,mijn wens is heel groot en elke maand valt er echt wel een traan bij de ongi)
Ik moet nu na mijn vakantie terug komen bij mijn gyn en dan zien we wel weer verder,ben nu wel al 3 maanden aan het tempen en vind dat erg fijn omdat het zoveel duidelijkheid geeft en ik wilde graag een samenlevingstest maar mijn gyn doet dat al jaren niet omdat de uitslag pas na heel veel keer goed kan zijn en dit volgens hem zoveel van een vrouw vraagt en dan nog niet zeker is of de uitslag wel correct is.

Ik hoop dat je aan dit hele verhaal wat hebt,was jij nou ookal zo lang bezig?En heb jij al meerdere onderzoeken gehad?
Heel veel sterkte en ik hoop dat het onderzoek allemaal meevalt,laat het even weten.
Groetjes

Beste Snoopy

Wij zijn al weer 2,5 jaar bezig.Sperma onderzoek en chromosomen onderzoek hebben we gahad.Fijn dat je er wat makkelijker over bent gaan denken. Dat heb ik zelf ook wel maar ik leef echt naar die baarmoederfoto toe.Wij hebben ook getemperatuurd .Ongeveer 1 week ,je bent er dan zo mee bezig .Dus dat hebben we niet meer gedaan. Kom je helemaal niet meer in aanmerking voor inseminate? Wat bedoel je precies met waarschijnlijk een 2 de miskraam? Bedankt voor je verhaal daar heb ik zeker wat aan. Ik heb soms het gevoel dat ze meer doen als je helemaal nog niet zwanger bent geweest.
Moet je binnenkort ongi worden?
Veel sterkte met alles en dat we maar snel zwanger mogen worden.
Groetjes Kirsten

Hoi kirsten,
Ik heb nu ergens deze dagen mijn eisprong ,dus wel weer druk bezig,ikzelf heb niet het gevoel dat als ik met tempen bezig ben dat ik er meer mee bezig ben.
Jullie zijn dus ook al zo lang bezig,niet te geloven soms he hoe die tijd voorbij vliegt,wij zijn dus ook al dik 2 jaar bezig nu.
Ik kom nog wel in aanmerking voor KI hoor alleen schuift dat nu weer ff op omdat ik dus zwanger ben geweest,maargoed ik zit daar ook niet echt om te springen hoor.

Kun jij me vertellen wat een chromosomenonderzoek inhoudt?Ik dacht dat je dat altijd pas kreeg als je meer als 3 miskramen hebt gehad.

In januari was ik ook 3 dagen overtijd en toen ben ik heel raar ongi geweest,achteraf gezien leek het ook gewoon een miskraam alleen in een heel vroeg stadium,dat gebeurt nl zo veel,dat bedoel ik met ws .
De gyn zei ook dat er wel wat gezeten kon hebben toen hij de echo zag.
En weet je,je hebt gelijk,als je nog niet zwanger bent geweest doen ze ook meer naar mijn idee,ik heb al een zoon van nu 12 jaar uit mijn vorige huwelijk en dit wordt dan steeds gezegd,zo van"maar je kunt ze krijgen"
Ja lekker is dat,inmiddels zijn we wel al dik 2 jaar bezig en toen was ik wel ff 12 jaar jonger toch?

Waarneer moet jij ongi worden(of liever niet natuurlijk)
Maar we geven de moed niet op!Ik ken en zie overigens weinig vrouwen die al zo lang bezig zijn,laten we hopen dat we snel goed nieuws hebben,ik heb zelf 2004 in gedachten waarin het gewoon nog eens moet lukken voor ik echt in een dip ga,hahhaha.
Liefs en groetjes
C

Beste C

Hoe oud ben je? Zelf ben ik 31 jaar krijg ik soms een beetje stress van. Want 2 of 3 kinderen lijkt me wel wat. Maar goed ik mag blij zijn als er eentje komt.

Toen ik voor het eerst bij de gyn kwam. Stelde hij dat gelijk voor. Ze nemen dan 7 buisjes bloed af bij mij en bij mijn vriend 2 buisjes. Op de uitslag moesten we 3 maanden wachten schijnt een duur onderzoek te zijn. Toen we weer bij de gyn kwamen zij hij dat we geen andere partner hoefde te zoeken.Maar waar ze allemaal naar kijken weet ik eigelijk niet. Zou dit een samelevingstest zijn?

In mijn omgeving weten heel weinig mensen dat ik graag zwanger wil worden?
Ik ken eigenlijk helemaal niemand die ook bezig is. Bij mijn eerste miskraam dat is nu ruim 1 jaar geleden wilde ik absoluut niet dat iemand het wist. Uitgezonderd ouders zus schoonzussen en zwagers. Nu ben ik daar wat makelijker in geworden .1 vriendin weet het en een collega . De rest zou het ook mogen weten maar het moment om het te vertellen heb ik nog niet gevonden. Het begin is lastig ik had beter gelijk open kunnen zijn maar dat was mijn gevoel toen. Ben jij ook zo mutsig? Wel fijn zo'n forum weet je in ieder geval dat je er niet alleen voor staat.

Zou wel super zijn als je zwanger wordt want dan heb je 2 generaties kinderen. Woont je zoon bij jullie? Aanstaande dinsdag moet ik weer ongi worden. Dit keer hoop ik dat ik precies op de dag ben anders loopt het niet goed voor de baarmoederfoto.

Waar ga je heen met je vakantie? Ik weet niet of we elkaar nog spreken maar dan zetten we het toch voort na je vakantie?

Succes met klussen{zo noemen ze dat hier best grappig he} doe je best en geniet van je vakantie
Groetjes

Hoi hoi,
Het zal toch wel een chromosomenonderzoek zijn geweest want een samenlevingstest houdt in dat je de avond ervoor dus moet klussen(ik vind het een raar woord,sorry)en dat ze de volgende dag een beetje baarmoederslijm oid wegnemen en kijken of de zaadcellen er goed doorheen zijn gekomen of dood zijn gegaan,ik hoop dat ik het zo een beetje correct omschrijf.
Bij ons weet iedereen dat we al zolang bezig zijn,ook toen ik zwanger was(7 weken) en een miskraam kreeg,ik vond het gewoon prettiger omdat als het mis zou gaan(zoals gebeurt is dus)dan zou ik niet eerst hoeven vertellen dat ik zwanger was,is zo pijnlijk en ook voor de verwerking vond ik dat beter,het nadeel is wel dat veel mensen bij tijd en wijle vragen hoe het er nu voorstaat en of ik nog niet zwanger ben.
Mijn zoon woont bij ons,wij wonen nu 5 jaar samen en zijn in totaal 9 jaar samen,mijn huidige partner beschouwt hij ook echt als zijn vader,noemt hem ook papa en zijn bio vader daar heeft hij geen contact mee,heeft hij voor het laatst gezien toen hij ongeveer 2 was,daar weet hij ook eigenlijk niks meer van.Het is allemaal een lang verhaal en dat zal ik je besparen,in ieder geval weet mijn zoon geheel hoe de vork in de steel zit.

Het lijkt me zo heerlijk een kleintje te krijgen,mijn zoon is nl erg sociaal en vindt baby's heel erg lief,zit er altijd bij gelijk en te aaien en aahhh te zeggen als er een baby in de buurt is,hij was ook erg van slag toen de zwangerschap in een miskraam eindigde.
Hoop zo dat ik dit jaar weer zwanger mag worden en natuurlijk alle mensen hier op het forum.Het is zo iets natuurlijks maar toch zoveel vrouwen waarbij het maar niet lukken wil.
Ik ben net 35 jaar geworden overigens en mijn partner is net 37 geworden.

Ik ga nu maar eens druk aan de slag met inpakken anders komen we nooit weg,we gaan naar Frankrijk(west kust),voor het eerst met de auto en voor het eerst naar dit land(wel in disney geweest)dus ben erg benieuwd.
Voor het eerst ook geen ontbijt en diner wat klaarstaat en bedje gespeidt maar een luxe caravan waar je zelf voor alles mag zorgen hahhaa......

wat duurde dat lang zeg die uitslag van dat onderzoek?Hebben ze bij jullie nu iets gevonden of is alles oke?
Ik hoop het maar,en gaan jullie ook in de toekomst voor KI of is daar helemaal geen sprake nog van?
En mag ik vragen in welk ziekenhuis jullie lopen,in welke plaats?
Wij in Rotterdam maar wonen zelf in Zoetermeer.
Nou ik hoop dat als ik terugkom dat jij en nog vele anderen zwanger mogen zijn en tot na de vakantie!
Gaan jullie nog weg?
Groetjes
C

Hallo,
Ze hebben niets kunnen vinden.Het zaad van mijn vriend is uitzonderlijk goed,dus hij hoeft niets meer te onder gaan of iets af te geven (ha,ha). Volgens de gyn komt het allemaal goed na die foto dus dat hoop ik dan maar.Ik hoop niet dat het een grote teleurstelling wordt.Bij ons is er nog geen sprake van {KI}.

Wij lopen ook in Rotterdam in het zuiderziekenhuis heet nu MCRZ locatie zuider en jullie? Waarom in Rotterdam zijn ze hier beter?
Jullie hebben dus geen chromosomen onderzoek gehad? Ze kunnen dan zien of het allemaal match met elkaar.

Wij zijn net weg geweest, geen kinderen he. We gaan in september nog 1 week weg naar Bulgarije; zijn we in juni ook geweest.
Ik denk dat je dit niet meer leest voor je vakantie maar wie weet.
Succes met zwanger worden en tot na je vakantie .
Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan