Hoi hoi,
Het zal toch wel een chromosomenonderzoek zijn geweest want een samenlevingstest houdt in dat je de avond ervoor dus moet klussen(ik vind het een raar woord,sorry)en dat ze de volgende dag een beetje baarmoederslijm oid wegnemen en kijken of de zaadcellen er goed doorheen zijn gekomen of dood zijn gegaan,ik hoop dat ik het zo een beetje correct omschrijf.
Bij ons weet iedereen dat we al zolang bezig zijn,ook toen ik zwanger was(7 weken) en een miskraam kreeg,ik vond het gewoon prettiger omdat als het mis zou gaan(zoals gebeurt is dus)dan zou ik niet eerst hoeven vertellen dat ik zwanger was,is zo pijnlijk en ook voor de verwerking vond ik dat beter,het nadeel is wel dat veel mensen bij tijd en wijle vragen hoe het er nu voorstaat en of ik nog niet zwanger ben.
Mijn zoon woont bij ons,wij wonen nu 5 jaar samen en zijn in totaal 9 jaar samen,mijn huidige partner beschouwt hij ook echt als zijn vader,noemt hem ook papa en zijn bio vader daar heeft hij geen contact mee,heeft hij voor het laatst gezien toen hij ongeveer 2 was,daar weet hij ook eigenlijk niks meer van.Het is allemaal een lang verhaal en dat zal ik je besparen,in ieder geval weet mijn zoon geheel hoe de vork in de steel zit.
Het lijkt me zo heerlijk een kleintje te krijgen,mijn zoon is nl erg sociaal en vindt baby's heel erg lief,zit er altijd bij gelijk en te aaien en aahhh te zeggen als er een baby in de buurt is,hij was ook erg van slag toen de zwangerschap in een miskraam eindigde.
Hoop zo dat ik dit jaar weer zwanger mag worden en natuurlijk alle mensen hier op het forum.Het is zo iets natuurlijks maar toch zoveel vrouwen waarbij het maar niet lukken wil.
Ik ben net 35 jaar geworden overigens en mijn partner is net 37 geworden.
Ik ga nu maar eens druk aan de slag met inpakken anders komen we nooit weg,we gaan naar Frankrijk(west kust),voor het eerst met de auto en voor het eerst naar dit land(wel in disney geweest)dus ben erg benieuwd.
Voor het eerst ook geen ontbijt en diner wat klaarstaat en bedje gespeidt maar een luxe caravan waar je zelf voor alles mag zorgen hahhaa......
wat duurde dat lang zeg die uitslag van dat onderzoek?Hebben ze bij jullie nu iets gevonden of is alles oke?
Ik hoop het maar,en gaan jullie ook in de toekomst voor KI of is daar helemaal geen sprake nog van?
En mag ik vragen in welk ziekenhuis jullie lopen,in welke plaats?
Wij in Rotterdam maar wonen zelf in Zoetermeer.
Nou ik hoop dat als ik terugkom dat jij en nog vele anderen zwanger mogen zijn en tot na de vakantie!
Gaan jullie nog weg?
Groetjes
C