snoopy

hoi
nou, het gaat gelukkig al weer een stuk beter,het vloeien is gestopt,en de pijn is ook een stuk minder,moet woensdag weer prikken en dan hoor ik of het weer gezakt is.
wil ook weer gaan beginnen met mijn paard,die heeft lekker vakantie gehad!
wwar ga je heen op vakantie? lekker hoor 2 weken even weg.
ik lees jou ook niet meer zo veel,ben je er ook niet meer zo mee bezig?
ik wacht eerst weer tot mijn menstruatie weer gewoon is geweest.en dan zie ik wel weer.

liefs r

Hoi hoi,gelukkig dat het iets beter met je gaat,zag een tijd niks van je dus dacht dat het misschien helemaal mis zou zijn.
ik lees wel dagelijks het forum maar heb soms gewoon helemaal geen zin om te reageren omdat ik inderdaad het allemaal een beetje van me af probeer te zetten,anders ben je er echt veel te veel mee bezig en dat lukt het zeker niet!Ik temp nog wel en hou mijn eisprong in de gaten maar leef lekker mijn leven verder,doe ook de dingen die soms niet echt goed zijn,zoals lekker wat drinken een keer.Ik ben nu al zolang bezig dat ik er gewoon niet meer elke minuut mee kan leven.

We gaan dit jaar naar Frankrijk,voor het eerst met de auto en voor het eerst naar Frankrijk,dus wel weer leuk iets nieuws,het vriendje van mijn zoon gaat ook mee en als wij terug gaan,blijven zij nog een week langer daar met zijn moeder.Ik ben erg benieuwd want dit is voor het eerst dat we in een caravan(wel een luxe)gaan,dus nu staat mijn eten niet klaar en wordt mijn bedje niet geruimd hahahaha,maar erg leuk eens wat anders!
ga jij nog met vakantie?
Geniet een beetje van je paardje en tot snel maar weer!Ik ga morgen nog even rijden,hij is momenteel doordat hij zoveel nieuws aan het leren is een beetje verevelend dominant en slordig.
Groetjes

Terug
Bovenaan