snoozzz??!!

Hallo meiden,

Weer een probleem!!
De vorige keer ging het over het omhoog kruipen en draaien in bed. En de tip om de slaapzak onderaan in te stoppen was (tijdelijk) DE oplossing.
Maar nu...meneer is net 1 jaar en jawel hij heeft het staan in bed uitgevonden.
Niet zo erg zou je denken maar dat is het wel.
Hij gaat niet rustig slapen en gaat continu staan en begint dan te huilen/brullen.
We gaan weet ik hoe vaak naar boven. En dan de nachten, vaak eruit!!!
Nu lees ik over de snoozzz. Een veilig systeem om je kindje vast te leggen.
Heeft iemand ervaring met de snoozzz en wat vinden jullie ervan?
Ikzelf wil graag dat mn zoon de slaap weer normaal vat en zo overdag ook weer vrolijk wordt. Dit is zoooo frustrerend. Na maanden hazenslaapjes sliep hij eindelijk overdag 2x zo'n twee uurtjes achterelkaar door. Dit is nu weer ver te zoeken, is niet blij en spelen homaar!

Ik hoop op reacties.

Groetjes Christina

Hoi hoi,
wat vervelend dat de kleine zo slecht slaapt.... vraagje.... hoe lang kan hij al staan? hier vonden ze het ook geweldig en deden ze niet anders zodra je ze in bed deed. daarna janken omdat ze door vermoeidheid niet meer wisten hoe ze moesten gaan zitten.... nu heb ik ook wat meer poppen in bed liggen zodat het zitten wat interessanter is. nu zitten ze lekker te spelen en tuttelen met de poppen voor het slapen.
het probleem wat we hier de laatste weken hebben is dat ze na 1 of 2 uurtjes weer klaar wakker zijn met bakken energie hebben. laten liggen zorgt voor UREN janken en schreeuwen..... enige oplossing is laten spelen en kruipen in de slaapkamer om de energie weer kwijt te raken. de ene keer kost dur nog geen uur, en de andere keer zelf 3,5 uur.

ik heb zelf nog nooit gehoord van de snooozzz dus ik kan daar niks over zeggen.
ik hoop dat je snel jullie oplossing vind wat het is zooooooo frustrerend als je kleine niet wil gaan slapen!!! en jij zooo moe bent...

Groetjes,
Petra

Hoi Petra,

Hij kan sinds een paar weken staan nu. Ook hebben we hem nu een knuffeltje mee gegeven in bed. Daar is hij wel blij mee, plukt eraan en praat ermee op zijn manier, maar gaat ook gewoon staan met beertje. Tja het is vermoeiend, ok het zijn misschien periodes maar ze moeten zeker niet te lang duren. En ja ik denk ook wel, nu het nieuw is dat hij in zijn bedje kan gaan staan dat dat ook erg leuk is om te doen. Misschien na een tijdje dat het leuke en nieuwe eraf is en hij weer gewoon blijft liggen.
In elk geval als hij in zijn slaap op zn buik draait krijgt hij het niet voorelkaar om terug te draaien en ook dan wordt hij wakker en zet het op een huilen.
In ieder geval ga ik morgen informeren bij de babywinkel, wat ze hebben oid.
Bedankt voor je reactie.

Groetjes Christina

Terug
Bovenaan