Snot verkouden en helemaal niet lekker

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben zoo ontzettend verkouden en echt niet lekker. Ik zou niet weten als ik nu zou gaan bevallen of ik het wel zou kunnen. En wat als je de griep krijgt??

Ooh, ik krijg er gewoon de zenuwen van.. Ook heb ik heel de dag al pijn in mijjn buik, wrs voorweeen...

Sorry voor mijn geklaag..

X Mar

Hoi Mar,

Hier precies hetzelfde verhaal. Water uit m'n neus, hoofdpijn en beetje spierpijn. En dan ook harde buiken en kramp...

Sterkte,

Jettepetje

Jeetje is het besmettelijk ofzo?
Ben ook al de hele dag niet echt lekker. Hoofdpijn en een beetje snotterig.
Hopen dat het weer snel over is!

Groetjes Rinske

beterschap trouwens

Hoi mariel,

Jeetje, meid wat vervelend!!!!

Een tijdje geleden was ook ik heel verkouden en wat toen hielp was: stomen.
Bij de apotheek kun je van het merk Pompadour kamillethee kopen. Deze bereidt je ook gewoon als thee en dan in een grote kom en stomen maar. Het hielp bij mij ontzettend goed.

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Heel veel beterschap en een dikke opknapknuffel van mamabinck.

Hè gets,wat vervelend Mariel!
Zelf voel ik me ook niet op en top,kiespijn........brrr.

Ik hoop voor je dat je gauw weer opknapt!

Liefs,Ingrid

Meiden don't worry!!! Je bevalt eiegenlijk niet als je lichaam het niet zou aankunnen! Vaak zijn vrouwen nog even ziek voor een bevalling (bij mij net voor de bevalling, spugen en diarree) en dan is het lichaam klaar om te bevallen!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Heel vervelend voor alle zieken, maar ik ben wel blij met de herkenning!! Ik ben al een paar dagen snot (pardon) verkouden met veel hoofdpijn... Heb eigenlijk heel de zwangerschap geen hoofdpijn gehad, tot aan nu dus.
Maar goed, fijn om te horen dat er meerdere hoog-zwangeren geveld zijn... en dan hebben we het maar gehad he!! Beter nu dan wanneer het kindje net geboren is.

groetjes, en beterschap voor alle zieken!

en ik maar denken dat ik alleen maar ziek ben... haha
ik ben al ruim een week verschrikkelijk verkouden en heb behoorlijk last van mijn onderbuik.
en ik maar denken dat ik slecht voor mijn lichaam zorgde, veel bij mijn vriend zitten huilen daarover.
niet verkeerd bedoeld, maar het voeld wel fijner om te lezen dat ik niet alleen grieperig ben tijdens het einde van de zwangerschap.

gr karla

Terug
Bovenaan