snotneus

hoi nu sinds een dikke week heeft rick meestal als hij gaat slapen een snot neus   en dan kan hij dus niet slapen  (hij slappt met zijn duim en als him die dan in zijn mond doet krijgt hij geen lucht meer )  nou geeft ik hem neusspray van otrivin baby  maar hoelang mag je dat gebruiken en hebben jullie kindjes dat ook het is echt alleen maar als ik hem op zijn bedje leg en meestal savonds ik vind dat raar zou ik anders het cb moeten bellen (ik ben afgelopen maamndag geweest en helemaal vergeten te vragen)

groetjes priscilla

Kian heeft dat dus sochtends. Dan kon ik 'm altijd z'n speentje geven en dan sliep ie weer verder, maar nu kan ie sochtends niet meer door z'n neusje ademen. Dus ik moet er wat vaker uit.
Ik weet niet hoelang je neusspray mag gebruiken maar dat staat vast wel in de bijsluiter.
Ik zuig eerst z'n neusje uit (met zo'n ballonnetje) en dan spray erachteraan.
En nu heb ik even een handdoek onder zijn matras bij het hoofdeind gelegd. Dan zakt het snot niet zo naar z'n hoofd. Ik hoop dat het helpt.
Veel succes!
Liefs Nelleke

Yoëll ligt ook met een handdoek onder zijn matras bij zijn hoofd.
Eerst zodat hij niet te plat lag dat zijn melk terug kwam en nu voor wat meer lucht.
Ik smeer Yoëll al weken in met Luuf baby. Hij had ook een spray, maar ik vind dat maar nare dingen. Je neus aan de binnenkant gaat toch wat kapot ervan.
Je hebt van VSM druppels tegen verkoudheid en snotneuzen. Deze ga ik maandag halen, want ze hadden ze vandaag niet meer.

Pauline

Als het zoutoplossing is mag je het zolang gebruiken als je wilt. Als het verdunde neusspray is zoals volwassen die krijgen dan mag je dat absoluut niet langer dan een week gebruiken.

Als e.e.a. langer duurt kan je beter zoutampullen gebruiken. Deze kan je bij een drogist halen (blauw vierkant doosje of roze doosje). Je knijpt dan een ampul leeg in het neusgaatje.

Lukas is sinds oktober al 'verkouden' dus ik heb er helaas veel ervaring mee.

Succes.

Terug
Bovenaan