snotneusje

Hallo,

Mijn zoontje van bijna een jaar heeft al maanden een snotneusje.
Volgens het cb kan het geen kwaad en kan het een vorm van allergie zijn.
Hij heeft ook regelmatig rode ogen.
Heeft iemand tips wat ik tegen dat snotneusje kan doen. Het zit niet vast dus stomen lijkt me geen zin te hebben of sprayen met neusspray.
Heeft iemand tips voor mij.

Groetjes
 
Hoi,

Vervelend he als je zoontje steeds zo'n snotsneusje heeft.
Het zou inderdaad een allergie kunnen zijn omdat hij ook vaak rode oogjes heeft. Hebben jullie huisdieren? Zo ja is het misschien een keer goed om de dieren tijdelijk ergens anders onder te brengen (niet leuk) en te kijken hoe het dan met de verkoudheid gaat. Ondertussen dan wel vaak en goed zuigen. het kan ook een stof allergie zijn ook hier vaak en goed stofzuigen om het huis zoveel mogelijk stofvrij te houden.

Beterschap met je zoontje
 
hoi,

zou heel goed een allergie kunnen zijn, heb ik zelf ook van stof en rook, verkouden het zit niet vast en tranende rode ogen.

misschien kun je eens bij je huisarts vragen voor een allergie test, Let dan alleen op als je bloed laat prikken dat ze niet in vingertjes prikken maar in het voetje....

Bij Danique hebben ze dat wel  gedaan en die kreeg door het knijpen allemaal blaren op haar vinger....duurde 2 maanden voordat haar vingertje er weer normaal uit zag.
En inderdaad veel stofzuigen en elke dag kamers luchten wil ook helpen.
Maaike
 
Terug
Bovenaan