het neusje van mijn kleine zit vaak vol snot, ik heb toen zo'n pompje van difrax gekocht om zijn neusje leeg te halen, dat werkt opzich wel maar hij word er helemaal panisch van, doodsbenauwd en bang, echt bang, niet aanstellen, ik heb dat pompje bij mij zelf even geprobeerd om te veoeln wat hij voeld en ik snap dat hij het heel eng vind ook omdat hij niet weet waar het vandaan komt.
met een puntje van een doekje krijg ik het er niet uit.
onder de douche schiet het er uit. maar dat is maar twee keer per week, en nu gaan we dinsdags ook zwemmen en daar dus ook even onder de douch en zijn neusje was weer leeg.
maar 3 keer in de week zijn neusje leeg, is dat niet te weinig?
hij heeft er overigens geen last van dat het er zit, maar het is niet zo hygieninsch. en het lijkt me voor hem toch fijner als zijn neuswegen vrij zijn
met een puntje van een doekje krijg ik het er niet uit.
onder de douche schiet het er uit. maar dat is maar twee keer per week, en nu gaan we dinsdags ook zwemmen en daar dus ook even onder de douch en zijn neusje was weer leeg.
maar 3 keer in de week zijn neusje leeg, is dat niet te weinig?
hij heeft er overigens geen last van dat het er zit, maar het is niet zo hygieninsch. en het lijkt me voor hem toch fijner als zijn neuswegen vrij zijn