Snottebellen!! tips?

A

Anoniem

Guest
Ja hoor, hier weer een snottebellertje aahh Sepje heeft t ook te pakken (ik geloof samen met al heel veel kindjes, heerst t?).
Dikke bellen uit zn neus en hoesten. Ik heb neusdruppeltjes (spray) maar geen hoestdrank, iemand het beste middel gevonden om verkoudheid te verzachten voor t hummeltje?

xxx Bianca

Lekker onder de warme douche voor het slapen gaan.
En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel met mama knuffen! hihi

Beterschap

Ik gebruik voor Yoëll Tijmsiroop en luuf......en zn bedje staat aan het hoofdeinde omhoog...helpt uitstekend

Liefs Denise

suc6 met snottebellen vangen hihi

Lekker stomen boven een warm badje of douche

Succes.......!!!!!!!!!!!!!!!
Pascal

Hoi Bianca,
Renée heeft het ook flink gehad een paar weken geleden. Wij mochten van de dokter een heel klein beetje Toplexil geven (da's wel op recept). Daar worden ze een beetje ontspannen van, hoesten ze zichzelf niet heel de tijd wakker.
En Luuf, da's ook heerlijk spul.

Groetjes en beterschap voor je kleine vent.
Evelien

wij gebruiken ook Luuf, en als het heel erg is dan de neusjesreiniger na een beetje fysiologisch zout te hebben gedruppeld (ampulletjes van Daro) (hoe erg dat ding ook is...)

suc6!

groetjes Jenneke

Finn snottert en kucht ook veel.
Voor het slapen gaan spray ik z'n neusje (wat ie gelukkig heel grappig vindt) en ik geef 'm regelmatig druppeltjes Tussiskin.
Op het KDV smeren ze vaak vaseline onder de neusjes, dan gaat het poetsen makkelijker.

Beterschap Sil!

Liefs,

Tessie

Luuf: lekker mee inwrijven op de borst
Hoestdrank: thijmsiroop
Neusje vrijhouden: otrivin extra care (omdat alles nog zo'n beetje open staat tussen neus en oren, voorkomt regelmatig sprayen bij neusverkoudheid ook oorontsteking)

Succes met je snottebelletje, het seizoen is weer begonnen helaas

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan