snotverkouden, of toch hooikoorts???

Pffff, ik ben het zelf (maar) gelukkig hahahaha. Zoonlief is ook wel wat aan het hoesten de laatste dagen, maar mamma loopt met ongeveer zo'n hoofd rond:

Het water loopt me uit de neus, maar vooral uit de ogen. Het is een gevoel dat er een constante niesprikkel zit in combinatie met uien snijden.
Kortom... een kop vol snot.
3 Jaar geleden heb ik (denk ik) wat last gehad van hooikoorts. Toen ben ik in de periode tussen februari en april 6 x flink verkouden geweest. Elke keer was het nèt een dikke week weer over, of het kwam weer opzetten. Na april was het over.
Toen ik dat jaar erna zwanger van Tygo was, had ik geen last en ook vorig jaar heb ik totaal geen last gehad van verkoudheid in het voorjaar. Nu dus dubbelop. Pfffff ik heb geen koorts ofzo, voel me niet grieperig, ik kan me alleen niet vertonen met dat opgezette, niezende, en rode gezicht.
Ik hoop dat het snel weer voorbij is en dat het niet terug komt, want anders moest ik me maar eens laten testen op hooikoorts.
Groetjes een snotterende happyM.

Hè bah,wat vervelend.
Ik moet wel zeggen dat ik deze winter ook al meerdere malen verkouden ben geweest en normaal in een winter misschien één keer!
Het kan ook door het weer komen natuurlijk,en als het aanhoudt,toch maar even naar de dokter!
Beterschap in ieder geval,zó irritant doe snottebellen!
Groetjes Tanja.

Het kán wel hooikoorts zijn... Door het mooie weer van afgelopen tijd staat al weer vanalles in bloei en vooral bomen zijn alweer link in opkomst hoorde ik. Ik heb ook behoorlijk last van hooikoorts en gister heb ik ook al een paar keer moeten niezen. Maar gelukkig nog geen jeukende ogen...
Ik hoop voor je dat het toch geen hooikoorts is...

Groetjes, Marloes mv Marly

getverderrie!!
ik heb het af en toe 1 dag en het is waarschijnlijk geen hooikoorts maar een ander soort allergie alleen ze weten niet waarvoor want voor de bekende dingen had ik geen antistoffen in het bloed, dus schiet lekker op

hoop voor je dat het snel over, want het is zo waardeloos!!!!

liefs Jenneke mv Ivar

ik ben helaas bekend met hooikoorts en jouw
beschrijving lijkt er een beetje op ik heb ook
vaak het gevoel alsof er zand in mijn ogen zitten
en doe dan niets anders dan niezen de afgelopen dagen
heb ik ook een flinke snotneus en wateroogjes gehad
maar het meeste last heb ik in het hooiseizoen dan zien
mijn ogen eruit alsof ik er een klap op heb gehad
in het voorjaar wordt de hooikoorts vaak veroorzaakt
door berken en beuken dus het zou heel goed kunnen
dat je daar iets last van hebt maar daaar kunnen ze met een
allergietestje achterkomen