snurken.... :S

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Vannacht was echt verschrikkelijk...... Ik was doodmoe... heb last van keelpijn, alles in   mijn hoofd voelt een beetje opgezet... Dus ik naar bed gister, rond een uur tien.
Begin ik toch maar een partij te snurken... Mijn partner is maar op de bank gaan slapen... ..... Schijnt dat ik al de hele week zo doet....   Maar ik kan er niets aan doen....vannacht wel 15 keer wakker geworden.. en ik was al zo moe.. pfffff.... is er niets tegen te doen??? Hebben jullie anti snurk tips......

Groetjes

Beste Christie

Er is niks aan te doen dat snurken.....ik doe het ook volgens mijn partner, hij zegt dat ik nog harder snurk dan onze hond.
Het hoort bij de zwangerschap van de 1ste had ik het ook en nu dus weer!!!!
Onze partners moeten het maar voor lief nemen al schrik ik zelf wel is wakker van mijn eigen gesnurk.
Geniet lekker van je zwangerschap en maak je maar niet zo druk erom.
Groetjes
27W en 6D zwanger

Hoi Lunagirl,

Nou ik had gehoopt dat ik vannacht niet zou snurken.... ik mezelf er helemaal op ingesteld... ik ga niet snurken.... Maar rond een uur of drie vannacht werd ik wakker door mijn vriend die er geloof ik helemaal niet goed van werd...  Ik schaam me echt... Ik heb echt het gevoel alsof hij me nu een vreselijk mens vind... Had vanmorgen ook de vk gebeld met de vraag of er echt niets aan te doen was... Maar ze zei nee.... heel misschien die strips die je op je neus moet plakken zodat je meer lucht krijgt...
En jah.. af en toe schrik ik ook wakker van me eigen gesnurk...  ... wat een onderwerp....

Groetjes, christie

Waarom zou je, je schamen!
Als onze partners het zouden doen.....en wij zouden er iets van zeggen dan is het weer mannelijk en kunnen ze er niks aan doen want echte mannen doen dat nou eenmaal pffffff kom zeg..... wij hebben er maar even last van hoor.
En anders doet ie maar dopjes in zijn oren hahaha
Nee ik maak mij daar geen zorgen meer om want alles komt in verdrukking te liggen door de kleine dus ik kan er niks tegen doen dus jij ook niet.
Groetjes

Bij mij helpt het om iets hoger te   gaan liggen, dus iets meer rechtop, volgens m'n man snurk ik dan niet.

succes

Zwangere snurken! Ach weet je vent ook eens hoe dat is........normaal zagen de meeste mannen toch wel een aantal bossen om snachts! Mijn tip: zolang je er zelf geen last van hebt..lekker blijven snurken

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan