Snurken

<p>Hoi dames.</p><p>Momenteel ben ik 33 weken zwanger en snurk echt mega hard (zegt mijn man)</p><p>Hij kan niet meer slapen wanneer ik naast hem lig. </p><p>Momenteel heb ik een matras gelegd op de baby kamer en slaap ik daar.. echt gezellig is het niet ?</p><p>Zijn er mismisschien dames die tips hebben of is het gewoon pure pech?</p><p>En houd dit na de bevalling nog lang aan? De laatste weken zijn nog wel te doen om ergens anders te liggen, maar zoek het eerlijk gezegd niet om hier ook nog na de bevalling te vertoeven. </p><p>Alvast bedankt ?</p>

Ik herken je probleem, ik snurk zelfs mezelf al direct weer wakker in de eerste slaap seconden, zo erg is het nu op het laatst!! Ik denk door het vocht vasthouden? Dus het zou weg moeten trekken...ik kan je over een paar dagen een update geven, als onze kleine er is ? 

Ik snurkte tijdens m'n zwangerschap ook heel erg zei m'n man. Maar na de bevalling heb ik hem er nooit meer over gehoord dus ik neem aan dat het nu weer helemaal over is.

Nog even gecheckt, sinds bevalling niet meer gesnurkt! Dus het gaat gelukkig over, nog even volhouden :) 

Terug
Bovenaan