Snurken

<p>Na nooit te hebben gesnurkt kwam daar opeens verandering in sinds een paar dagen ..had al steeds zo’n droge mond bij het opstaan en Ja toen vertelde mijn man mij vanmorgen opeens dat ik dus gezellig een paar dagen al loop te snurken ? en niet zo heel zacht ook.. nu vroeg ik mij af .. zijn er meer dames hier die daar last van hebben sinds de zwangerschap ?  </p>

Haha, ik kreeg dat commentaar ook ?. Schijnbaar lig in nu op mijn rug middenin de nacht, als ik weer naar mijn zij draai is het over. Ze moeten dus gewoon even een duwtje geven als ze van de herrie af willen ?

Ja soms, als ie er last van heeft gaat ie maar op de bank :p ik weet niet of het door de zwangerschap komt hoor, maar ja er wordt nu intern het eea verdrukt.. gaat hopelijk over!

Hihi bedankt voor jullie reacties ! ja of het van de zwangerschap komt weet ik natuurlijk ook niet 100% zeker maar omdat ik er eerder nooit “ last “ van had ?. Wel fijn om te weten dat er meerdere zijn die het hebben ?.. hopelijk houd het wel op na de zwangerschap inderdaad ? en zal t tegen m zeggen dat ie me dan maar gewoon even moet omduwen en anders de bank haha

Ja ik heb het ook nu ik wat verder in de zwangerschap ben, werd er pas zelfs wakker van ??
Zo voelt ie ook een keer wat ik dagelijks meemaak snacht's hahah ?

Klopt, kan erbij horen! Door het toenemende bloedvolume is de neusholte wat kleiner geloof ik, waardoor je dus kunt gaan snurken ? is na mijn eerste zwangerschap gelukkig snel weer over gegaan!

Terug
Bovenaan