snurken

 

Hallo!! Volgens mijn vriend snurk ik verschikkelijk (zelf heb ik er geen last van )

Normaal slaapt hij door onweer ed heen maar door mijn snurken heen slapen lukt hem echt niet. Zal dit weer verdwijnen na de zwangerschap?? Of kan ik beter een logeerbedje gaan kopen voor hem.... hahaha
 
Hi!!

Ik weet precies wat je bedoeld! Ook mijn man klaagt elke ochtend over het concert dat ik die nacht weer heb gegeven, hahaha. Omdat ik al zo slecht slaap maakt hij me niet wakker, maar vrolijk wordt hij er niet van...
Het schijnt "erbij te horen".

Tips voor je man heb ik niet, maar wens hem veel succes! Heb je ook last van praten in je slaap? Doe ik normaal al regelmatig, maar nu zijn het hele verhalen, elke nacht weer!

Groetjes Debbie
 
Hoi,

Normaal gesproken is hij diegene die snurkt en ik diegeen die er wakker van lig. Nu zijn de rollen weleens omgedraaid. Helaas voor hem, maar nu weet hij ook hoe dat is om s'nachts wakker te liggen van iemand die snurkt ;) alleen maakt hij me wel wakker want dat doe ik ook altijd bij hem.


Groetjes Sanne
 
Ik ben dus niet de enige

Hij probeert me niet wakker te maken maar omdat hij vannacht 3 keer wakker werd (zelfs nadat hij zijn kussen op zijn hoofd had gelegd) heeft hij me maar ff een zetje gegeven.

Ik blijf uiteraard ontkennen dat ik erg snurk. Dus nu heeft hij de camera naast het bed gelegd hahaha.

Ben wel erg benieuwd of het weer weg gaat na de bevalling.
 
He hoi,

Ik heb zelf geen last van snurken, maar wel van een snurkende man! Is al jaren zo en niets hielp. Ik slaap dan ook met oordopjes (moeten straks uit als de beeb er is, anders hoor ik hem of haar niet...). Misschien een tip voor je man, ik haal ze bij een doe-het-zelf zaak, zijn van die felgekleurde weggooi dingen. Bij de Etos hebben ze ook wel herriestoppers, deze zijn geel. Vind ik niet zo fijn en ze zijn een stuk duurder.

Succes en slaap lekker...!!!

Jootje (23 +1)
 
hallo,

Ik heb er zelf geen last van maar ik heb in mijn zwangerschapsboek gelezen dat snurken tijdens de zwangerschap heel normaal is. Dat komt omdat je neus wat dichter gaat zitten door de hormonen.
Dus dit gaat vanzelf weer weg zodra je bevallen bent, (gerustelling voor je man)
Ik slaap zelf ook met oordoppen, maar vind ik eerlijk gezegt niet fijn, want wij hebben al een dochter van 4, stel at er een keer iets is en ik hoor haar niet....
Maar mijn vriend gaat gelukkig al snel naar de logeerkamer.

Succes, Ris
 
Terug
Bovenaan