snurken

Ha, ha misschien een rare vraag:
Ik snurk sinds een aantal dagen enorm, volgens mijn lief Dit had ik de vorige keer toen ik zwanger was ook, de eerste tijd. Toen had ik steeds het gevoel dat ik verkouden moest worden, maar werd het niet, nu heb ik dat weer. Kan pas over een week testen en heb momenteel helemaal geen andere aanwijzingen om te denken dat ik zwanger ben, maar raar is het wel..... Ik snurk anders niet. Hebben jullie hier ervaring mee?? Ik heb wel ergens gelezen dat dat snurken in de eerste weken voor kan komen, door geirriteerd neusslijmvlies, maar het klinkt me zo raar in m'n oren haha

liefs van Mickey

Hi Inge,
Thanx voor je berichtje, ik wacht erg ongeduldig af.... haha. Hoe gaat het nu met jou? Ik heb eens een stukje van je gelezen en dat was erg heftig allemaal, was in de tijd dat 1 van je kindjes ziek bleek en je uiteindelijk een afschuwelijke keuze moest maken, om je andere kindje kans te geven...
Ik zal eens op zoek gaan naar je berichtjes, want jij moet nu toch al een heel eind op weg zijn toch?? Nou ik hoop dat het goed gaat met je nu,
liefs Mickey

hee snurkerd...

Spannend spannend....
schreef net ook al op het andere berichtje van niekje...
Vind het wel heel toevallig dat je toen en nu snurkt en anders niet....

Maar maak je alsjeblieft nog niet te blij....
ik hoop het natuurlijk wel ontzettend voor je en ik gun het je zo...
maar als het nou dadelijk niks is.... dan is de teleurstelling zo groot...

ik blijf duimen.

liefs,
peet

Nou raar he?! En vannacht ook nog enorm gezweet, wat ik normaal ook niet doe en van die rare dromen.(pfff word er niet aantrekkelijker op een zwetende snurkende vrouw hihi) Nou ja, misschien zijn het slechts voortekenen van een menstruatie hoor, probeer er ook niet teveel op de te hopen, maar moet toch nog eens leren hoe je dat nu precies doet hihi. Niet dat ik geen teleurstellingen heb gehad hoor, maar die hoop blijft toch wel heel sterk

Hoe gaat het met jou Niekje? xxx Mickey

Terug
Bovenaan