Snurken .....

A

Anoniem

Guest
Vreselijk is het maar ik begin sinds deze week vreselijk te snurken als ik lig te slapen. Ik hoor het zelf niet maar mijn man maakt me snachts wakker omdat ik zo vreselijk snurk. Ook viel ik vanmiddag bij mijn ouders op de bank in slaap en deze zeiden het ook dat ik lekker lag te knorren.
Ik vind dit zo'n ramp. Echt vreselijk. Normaal kan ik het ook wel (helemaal als kind vroeger) maar dan alleen als ik op mijn rug lag. Maar nu lig ik altijd op mijn zij en doe ik het dus ook.

Iemand tips om het tegen te gaan?? En zijn er meerdere met mj die liggen te knorren/ronken tijdens het slapen??? Ik hoop wel dat het weer over gaat ...

Monique

Geen tips, schijnt heel normaal te zijn als je zwanger bent. Nog even en dan is het weer over als het goed is!

Syl

Whahahahahaha...
Ik dacht echt dat ik de enige was !!

Ik ben er al een paar keer wakker van geschrokken en mijn vriend heeft me er ook al op gewezen :p
Nou snurken we dus met z'n 3en.
Ik, mijn vriend en de hond want die kan er ook echt wat van !!!

Vind het wel lollig eigenlijk... gaat wel weer over !

Liefs Esther ( 34 weken )

Hoi meid,

Ja hier ook een die daar last van heeft.
Ik heb het eigenlijk al vanaf het begin van mijn zwangerschap.
Maar sinds kort word ik wakker omdat ik ook lig te kwijlen.
Maar dat gaat vast weer allemaal over.

groetjes mirjam (37 weken precies)

Hoi meiden... hier ook een snurker hahahaa
ik had dat eigenlijk nooit maar nu met de zwangerschap wel. Mijn vriend slaapt gelukkig heel diep en wordt er dus niet wakker van maar hij zegt het te horen wanneer ik lig te slapen en hij is nog naast me aan het lezen... hij zegt het schattig te vinden dus ik ga ervan uit dat het meer knorren is dan ronken hahaha: eerlijk gezegd vind ik het echt niet leuk!

en uuhhh: dat kwijlen kan ik ook wel wat van hahaha

gr.
KC

He, ik doe iets fout... m'n bijdrage is verschwunden. Nou ja, poging 2:
Ik wilde zeggen dat we wel oude, seniele bejaarden lijken! We zijn vergeetachtig, we snurken en gaan zelfs kwijlen!

Dat vind ik overigens wel vreemd, waarom kun je, als je zwanger bent, opeens niet meer je speeksel binnen houden?? Ik had er kapotte mondhoeken van... (waar overigens de bepanthen wonderen voor deed )

Ik snurkte voor mijn zwangerschap ook, maar niet zo erg als sinds ik zwanger ben zegt mijn man. Zijn oplossing, oordopjes voorals het echt te erg is/wordt.Want ja, het maakt niet meer uit hoe ik lig, ik ronk gewoon door. Soms zo erg dat ik er zelf wakker van word, maar meestal krijg ik al een por en dan slaap ik voor mijn gevoel nog niet eens!!
En inderdaad, de laatste week begin ik er ook een beetje bij te kwijlen.

Ja, we worden er echt " sexier"   op :)

Maple

Haha heee sexy mamma's !!! Ik ben blij dat ik niet de enige ben!

Monique

Terug
Bovenaan