Snurken

Hoi,

Het gaat even over Charlotte (15 dec is ze 4 maanden). Ze snurkt 's nachts heel hard en overdag zacht. Ze is niet zichtbaar verkouden. Heeft geen snot, niest wel af en toe.
Mijn man zegt dat we niet bang moeten zijn voor inbrekers omdat ze over de babyhone horen dat er een man ligt te snurken...maar dat is dus Charlotte. Ik maakte me er eigenlijk niet zo zorgen om, maar nu zat ik net ff te googlen en lees ik dat het een symptoom/oorzaak van wiegendood kan zijn. Nu maak ik me toch wel een beetje zorgen. Eerst dacht ik snurken is toch niet zo erg. Maar nu denk ik moet ik ermee naar de dokter?
Want eigenlijk is het toch niet normaal dat een baby van 3,5 maand snurkt als een oude man en geen infectie ofzo heeft...

Hoop op reacties, ben echt beetje ongerust.
Groetjes Babybelle

Weet je wat ik zou doen. Gewoon naar de dokter gaan als je het niet vertrouwd. Beter 10 keer te veel dan 1 keer te weinig zegt die van ons altijd.
En niet googlen!!! (doe t zelf ook vaak, maar wordt er alleen maar ongeruster van)

liefs Maris

Idd, wat Mariska ook zegt; je kunt beter niet googelen want daar lees je altijd wel iets dramatisch. Neem contact op met je huisarts dan weet je het zeker.
Succes en laat het ons nog even weten,
groetjes van Sonja

hoi hoi
niet googelen hoor, gewoon je huisarts bellen als je je zorgen maakt. Liever een keer te vaak dan een keer te weinig vind ik.
Succes en laat het ons maar weten.

liefs Tamar

naar aanleiding van jou berichtje kreeg ik hier ook ineens een ingeving. Vera die snurkt ook als een oude vent. Ik heb wél even gegoogled en het kan ook slaapabneu zijn. Niets ernstigs, goed te verhelpen.
Ik zou dus zeker wel even naar de huisarts gaan als ik jou was. Is gewoon ook beter voor de ontwikkeling van je kleintje.
Bij Vera gaan we eerst even een paar weekjes observeren en kijken hoe het dan is.

Succes!!

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Ik wil je even zeggen dat snaapapneu dus wel heel gevaarlijk is. Ik weet niet hoe je erbij komt dat het niet erg is?
Je hersens krijgen meerdere keren per nacht geen zuurstof, dit is heel slecht! En nog ergere dingen.
Dus als je denkt dat je dochter dat heeft dan MOET je onmiddelijk naar de huisarts van mij.
Beetje betweterig misschien, maar ik ken 2 mensen die slaapapneu hebben en die liggen 's nachts aan een zuurstof apparaat!

groetjes Mariska

ps Babybelle, heb je al gebeld?

Hoi Babybelle,

Ik ben zoals jij, dus zou ook gaan Googlen hoor! Maar vaak, heb ik me hierbij onnodig zorgen gemaakt. Want oohh, wat lees je allemaal negatieve verhalen zeg!

Ik zou ook naar je HA gaan.

Wel wil je ff melden dat Sylvan het ook deed, en nog doet zelfs. Hij ademt heel zwaar, en snel achter elkaar.
Toen hij 2mnd was hebben ze hem binnenste buiten gekeerd int ZH. Zuurstofgehalte gemeten, en zelfs een longfoto voor een evt ontsteking.
Ons manneke is kerngezond en had 100% procent zuurstof.
Nu heeft hij een pufje gekregen, omdat hij een lange tijd verkouden is geweest, nu weer trouwens, maar das een ander onderwerp.
Met het puffie heeft hij wel baat.. Maar nog horen we hem ademen. Zou het niet over gaan, moeten we terug naar het ZH.
Je heb er een speciale naam voor bij baby's
Tis een soort van chronische verkoudheid, tenminste, zo hebben ze het mij verteld.

Nou, succes er sterkte als je naar de HA gaat.

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan