Snurken...

Hi ladies,

Ik schijn de laatste tijd enorm te snurken, wat niet echt bevorderlijk is voor de nachtrust van mijn man, hebben meer mensen dit tijdens de zwangerschap? Ik doe het normaal ook al wel, maar de laatste tijd schijnt het wat erger geworden te zijn ... ;-)

Trouwens, gisteren met manlief naar de partnerles van de yoga geweest waarin we geleerd hebben elkaar te masseren. LEKKER!!! Ik wist niet zo goed wat ik me ervan voor moest stellen en ik moest wel even slikken toen we met 5 stellen tegelijk inderdaad met olie etc. aan de slag gingen en dat het om een full-body massage ging, maar even over de gene heen en het was heerlijk!

Een echte aanrader dus, masseren kalmeert en is na de bevalling ook echt heerlijk.

Klinkt goed, massage!!
Wat het snurken betreft, ik zaag al een maand of drie als een heuse houthakker.
Soms is het zo erg dat ik er zelf wakker van wordt.
Nu heeft mijn man de mazzel dat ik nog maar zeeeeer weinig slaap maar idd wordt er hier ook wel wat af geklaagd hoor

He Blossom, wij krijgen het onderdeel massage dinsdagavond in de samen bevallen cursus, maar verwacht toch hahaha dat hij leert hoe hij mij moet verwennen!!!

Ik snurk niet maar hoe leg ik dat uit, bij elke uitademing mmmmm ik, standaard, en dat houdt hem ook best wel wakker.

Helaas, mijn man heeft ook een snurker :).... Normaal ook al, maar nu extra.
Ach, van de week was het hem te veel, en dan gaat hij zonder mopperen gewoon in de logeerkamer slapen, hij snapt dat ik er niks aan kan doen.
Wat is hij toch lief!! Als ik dit opschrijf, komt dat ineens omhoog :-D!!

Liefs Marit

Hier nog een snurkster!
Mijn man kan er nog redelijk doorheen slapen maar mijn zus( die afgelopen week bij me heeft geslapen omdat manlief nachtdienst had en ik nu niet graag allen ben 's nachts ivm te hoge bloeddruk) kan er niet van slapen

Snurken doe ik volgens mij niet..

Ik heb afgelopen woe tijdens de laatste yoga (partner) les wel een heerlijke massage gehad!!

Geniet ervan!!!

Liefs, Liselotte

Ook ik snurk blijkbaar. Maar dit is vooral deze week gekomen sinds ik verkouden ben. m'n neus zit dicht, ik wordt dan ook wakker met een uitgedroogde mond. Mijn man heeft er geen last van zegt hij, echt lief.

hey,

ik snurk ook, maar noem het zoete wraak... ik slaap namelijk altijd al met oordoppen in omdat manlief verschrikkelijk hard snurkt :p

massage is lekker he!! Manlief heeft het ook geleerd op de partneravond van de zwangerschapsgym :p Alleen jammer dat de instructrice niet helemaal meewerkte.. Ze zei ons het samen ademhalen regelmatig te oefenen (puf puf blaas... enzo), en toen ik zei dat we het masseren vast en zeker ook een paar keer per week moesten oefenen, keek ze me aan alsof ik gek was geworden (alle aanwezige mannen trouwens ook :p)

Terug
Bovenaan