Snurken!?!

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met de zwangerschap en jullie kleintje(s)? Hier gaat alles goed! Af en toe wat last van mijn bekken en sinds een paar weken snurk ik nogal...
Ik snurk normaal nooit, maar vriendlief zei van het weekend, "ik denk dat ik maar op zolder ga slapen..." Ik heb 's ochtends behoorlijk last van mijn keel, vermoedelijk door het snurken.
Hebben jullie hier ook last van en hebben jullie tips?? Ik heb al tegen m'n vriend gezegd dat oordopjes misschien wat zijn en ik las ergens dat als je je bed wat schuiner zet het ook minder wordt dus dat ga ik vanacht uitproberen.

Groetjes!

zelf niet echt laste van behalve dat mijn neus zo nu en dan dicht zit... nog geen klachten dus zal wel mee vallen.. maar nu je het zo zegt word ik ook waken met een droge mond en kan 's nacht als ik naar de wc (3 tot 4 keer) ga niet genoeg drinken!!!! hmmmmmmmmmmm
wel heb ik ooit gehoord dat als je op je rug ligt mensen in het algemeen meer snurken... zelf ben ik normaal een buik ligger en ben nu langzaam maar zeker op mijn zijkant gaan liggen zo ergens halverwege daar tussen is het meestal

sterkte er mee

Komt doordat je meer slijm hebt. Ik heb er zelf ook last van. Is trouwens ook net als onderwerp bij het algemene forum komen te staan. Niet veel tips, wel mannen die (heel laf, vind ik) elders gaan slapen....
Die mannen van ons moeten maar even (net als wij) doorbikkelen, gaat vanzelf weer over ;-)

wat ik al eerder zei nog geen klachten... maar goed vind ook dat die mannen gewoon door moeten bikkelen... doen wij ook 9 manden lang met al dan niet heel veel klachten. en wat doen zij......????

Volgens mij snurk ik ook als een gek..
M'n neus zit ook halfdicht dus zal ook daardoor komen en volgens mij is het ook een zwangerschapskwaaltje..
Ik heb ook gehoord dat het een beetje helpt als je je hoofdgedeeltje van je bed wat hoger zet.
Laat je het ons weten? ;)

@Bettie76 Haha inderdaad! Laat ze maar lekker meezwangeren :p

het is normaal hoor dat je snurkt tijdens je zwangerschap dus heeft man lief er maar negen maanden last van dat moet hij toch kunnen opbrengen voor zijn zwangere vrouw hihihihihi

Terug
Bovenaan