So you think you can dance DE FINALE!!!!

A

Anoniem

Guest
Alle mama's die ook fan zijn, vanavond is dus de grote finale. Ik kijk er al de hele dag naar uit. Vind het zo'n geweldig programma. Ben erg benieuwd wie jullie denken dat er gaat winnen. Ik geloof persoonlijk niet dat 1 van de meiden gaat winnen. Dan hou je dus Timor en Ivan over. Timor is de beste danser maar ik heb het idee dat Ivan de publiekslieveling is. Als ik dus zou moeten gokken dan ga ik toch voor Ivan. Dat wordt weer genieten vanavond

groetjes Linda

Jaaaa, ik zit ook weer voor de buis! Ik vind het ook zo een leuk programma, ben ook erg benieuwd wie er gaat winnen, ik ben wel voor 1 van de mannen, vorige week heb ik nog op Ivan gestemd (erg he?) maar eigenlijk vind ik Timor de beste.
Maar vanavond zullen we het weten, ik ga straks nog even langs de supermarkt een zakkie chips halen en dan ben ik er klaar voor!

Groetjes van Sonja

Echt helemaal leuk he. Ik heb worstebroodjes gehaald. Die horen er dan echt bij en Marissa vindt ze echt heerlijk!! Daar kan ze van blijven eten

Ik heb net lekker pizza gehaald (zelf nog even afbakken straks) en een zakkie chips.
Straks eerst even met Daniëlle in bad en dr instoppen en dan ga ik me nestelen op de bank, ik neem trouwens wel (zoals elke donderdag) de Frogers op want dat vind ik ook zo leuk en vanavond is een speciale benefietavond maar ik ga toch kijken naar SYTYCD! Vriendlief is naar voetbaltraining dus heb het rijk alleen.

Nou veel kijkplezier en eet smakelijk van die worstebroodjes, hihi,
gr. Sonja

Ik vind de 100 singles ook zo leuk, dat komt tegelijkertijd. Maar dat kan ik morgen mooi kijken via uitzending gemist. Wilde eigenlijk Derek ogilvie dan opnemen maar dat komt vanavond niet. Jammer. En jij ook eet smakelijk!!

p.s. Ik heb vorige week ook op Ivan gestemd  volgens mij wel 3 keer

Haha, 3x op Ivan toe maar.
Ik moest net wel een traantje weg pinken toen hij zijn moeder bedankte. . .
nou snel weer verder kijken

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik opeens heel veel zin in worstenbroodjes krijg...en ik ze NIET in huis heb ! Ik heb nog nooit naar dit programma gekeken en ben lekker aan het forummen!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan