Soa..

<p>Hallo.</p><p>paar weken geleden ben ik erachter gekomen dat mijn partner is vreemdgegaan terwijl ik zwanger ben. Ik heb mij hierdoor laten testen op een soa omdat het nare gevolgen zou kunnen hebben op mij en de baby. Uit de test is gebleken dat ik Gonorroe heb. Hier ben ik meteen voor behandeld. Mijn partner heeft een test gedaan. En zich meteen behandeld voor dat hij de uitslag van de test wist. De soa zou ik door hem moeten krijgen want hij is mijn enige bedpartner. Vandaag is hij door zijn dokter gebeld en die heeft verteld dat hij helemaal geen soa had en dus ‘ voor niks ‘ is behandeld. Nu vraag ik mij af hoe dit mogelijk is ? Hij is vreemdgegaan. Ik heb wel een soa maar hij niet. Nu verdenkt hij mij van vreemdgaan terwijl dat helemaal niet zo is. Meerdere mensen die dit hebben meegemaakt ?</p><p>ik ben radeloos!</p>
 
Het zou misschien kunnen dat hij nog geen klachten had en daarom nog niet voldoende gonorroe in zn lichaam had om positief te testen?
Verder weet ik niet of het kan dat de huisarts iets anders heeft gezegd dan hij tegen jou zei? 


Buiten dat klinkt het niet alsof er veel vertrouwen is in jullie relatie (op dit moment?) misschien goed om daar samen aan te werken voordat jullie kindje er is..
Veel succes ermee! ?
 
Misschien had je de soa al voordat je met deze partner was? Je kan deze soa hebben zonder er iets van te merken. Of je partner heeft gelogen over het hebben van een soa
 
Het zou ook misschien kunnen dat je partner het al eerder wist en heeft zich ook eerder laten behandelen zonder iets te zeggen? En daarom nu niks blijkt te hebben. 
Zoals de situatie er nu uit ziet heeft het nu even geen zin om te gaan focussen wie de schuld heeft. Focus je nu even op jou en je baby en het beter/genezen worden. Wanneer je er mentaal sterk voor staat en er de ruimte voor is bespreek het dan samen.
En als jij zegt en weet dat hij je enige partner is/was, ga je niet schuldig voelen of jezelf wijs laten maken dat jij fout zit/zat. 
Heb vertrouwen in jezelf en het process van beter/genezen worden.
Heel veel success!
 
Terug
Bovenaan