soapies

A

Anoniem

Guest
Even heel iets anders, zijn er hier ook meiden die soaps volgen?

Ik beken, ik volg goede tijden, slechte tijden al jaren, alleen het laatste half jaar keek ik weinig omdat Isis dan nog op was (20:00uur) Maar het nieuwe seizoen begint weer en Isis ligt er rond 19:30uur in.....kan ik weer lekker soapen, beetje fast food tv is t wel, maar ik vind het heerlijk. Mijn man geeft er helemaal niets om, maar doet er ook niet moeilijk over, hoort ook bij het huwelijk

Nog meer soapies hier?

x Esther

Sorrie Esther, ik hou er helemaal niet van. Ik altijd het idee dat het altijd hetzelfde is en eigenlijk vind ik de laatste jaren bijna niks leuk op TV. Ben meer een roman-lezer (is ook wel vaak hetzelfde, maar is wel beter in te delen wanneer en hoelang).

Ida

ps Nog bedankt voor

ik vind het wel leuk om as the world turns te kijken, lukt niet elke dag ivm de kids, maar als het ff kan................

groetjes susanne

Hier ook hoor!
Gtst kijk ik al heeeeeeeel lang!! Alhoewel het inderdaad sins de geboorte van ons meisje een stuk minder is geworden.
En verder kijk ik naar de (real life soap!) gouden kooi! Eigenlijk belachelijk, maar ook zoooooo leuk vind ik!
Dat is echt zo'n programma (net als gtst trouwens) waarbij ik mijn verstand op 0 zet en even lekker nergens aan denk! Heerlijk!

Trouwens, in mijn zs verlof (de weken VOOR de geboorte dan) keek ik echt ALLES!!!!!

Zit ik nu wel goed?? hahaha....beter opletten de volgende keer!
Gebeurt wel vaker hoor na de bevalling dat ik rare dingen doe....laten we daar maar op houden!

Hey...ik moet ook bekennen dat ik een soap-junk ben.
Maar wel een trouwe...ik kijk al meer dan 15 jaar naar As the world turns...en dan voornamelijk de lekkuruh mannen die er in zitten...om een paar te noemen: Jack, mike, Simon, Damian....hm hm...lekker!!!

Groetjes Linda

Geen soaps hier, maar wel een verslaving aan amerikaanse talkshows, Oprah, Dr. Phil... héérlijk met thee en chocola... En dan maar hopen dat het geen herhaling is of dat ze het over afvallen gaan hebben (ivm die chocola).

Groetjes, KT

ps, vriendlief kijkt wel mee hoor, als ik zit te kijken. Net zoals ik zijn national geographic en discovery channel gedoog.

Hallo!

ik ben ook geen soapie, maar net als jou KT meer van Dr Phil en Oprah. Je hebt in dat genre ook zoveel shows! Maar weinig die aan Dr Phil en Oprah kunnen tippen vind ik. Die show van Ellen Degeneres, of zoiets, vind ik vreselijk gemaakt en die van Tyra vind ik helemaal afschuwelijk, ze vind zichzelf heel wat.

groetjes Mie

Hallo allemaal!
Het is wel niet een echte soap. maar va 16 september begint Gooische Vrouwen weer!!!
Dat vind ik geweldig!
Groetjes van Bloem

Terug
Bovenaan