Sochtends negatief avond tuurstreep

Hcg is het hoogst wanneer de urine het meest geconcentreerde is. Bij de meeste vrouwen is dat in de eerste urine van de ochtend. Maar als jij bijvoorbeeld s nachts nog drinkt of niet met de eerste ochtendurine test, hoeft dat niet zo te zijn. Verder heb je elke 2-3 dagen een hcg verdubbeling. 
Een biochemische miskraam (mislukte innesteling ed) kan ook wat hcg geven. Het kan dus alle kanten op

[quote quote=10607373]Het lijkt ook wel alsof mijn hcg in de middag pas omhoog komt ofzo voel me ook elke keer vanaf de middag beroerd ? mega rugpijn en steken![/quote]
Hcg is niet iets wat fluctueert, als je zwanger bent dan stijgt het alleen maar. Dus lijkt me stug dat je klachten daar aan gerelateerd zijn. Wanneer is je nod? Ik zou over een paar dagen nog eens testen als je niet ongesteld wordt

Ik snap wel je gevoel, ik was ook vooral na de lunch, rond 4 uhr en 's avonds misselijk. Maar pas vanaf 5.5 week...
Wat lastig die onzekerheid. Maar ik zou inderdaad even een paar dagen wachten of je ongi wordt en anders nog eens testen.

Terug
Bovenaan