Sochtends niet willen drinken.

<p>Hallo.</p><p>Mijn dochter is 5 maand oud. </p><p>Drinkt vanaf begin niet zoveel.</p><p>Maar nu wil ze sochtends haast niet drinken ze drinkt maar 50 tot 100cc . De fles om 7uur savonds en 12uur savonds drinkt ze wel helemaal op 150cc. </p><p>Maar zodra ze in de ochtend weer wakker word ( half7/7uur ) wil ze haast niet drinken maar ze is wel tevreden en om half11 en 2uur drinkt ze ook maar 100cc.</p><p>Ben 3 weken geleden bij CB geweest en ze was een klein beetje gegroeit en dat was goed zeiden ze. Ze krijgt sochtend ook fruit en savonds warm eten en tussendoor sabbelt ze een half koekje weg. </p><p>Maar ben zo bang dat ze niet goed groeit. Ze is verder heel tevreden en altijd vrolijk. </p><p>Ze is ook heel erg afgeleid ga altijd met haar alleen zitten want ze wil alles meekrijgen. En kijkt heel erg in het rond. </p><p>Heeft iemand ervaring ermee ? </p><p>Mischien tips ? </p><p> </p>
 
Het zijn allemaal fases waar je in komt .
Kwa gedrag maar ook kwa drink gedrag. 
Mijn zoontje dronk dan een paar daagjes /weekjes weer goed en daarna weer minder dan liet die soms wel 1  a 2 hele flessen ook staan  .
Ik denk dat alle kindjes dit hebben ?
Niet gelijk iets om je zorgen over te maken.  En mocht je dat wel doen kun je altijd even bellen naar het cb..
 
 
Dankje wel voor de reactie. 
Ze heeft inderdaad ook goeie dagen en dan ineens weer een paar dagen slecht. 
Maar ze groeit wel en dat is natuurlijk het belangrijkste. Nu is ze van zichzelf al fijntjes en klein dus denk dat ze dan niet meer nodig heeft. En ga haar ook niet dwingen. 
 
Terug
Bovenaan