Sociaal-emotionele 'portret' van je kind, afstudeeronderzoek

<p>Hallo beste ouders,</p><p>Zelf ben ik moeder van een zoontje van 1 jaar en naast het verzorgen van onze zoon volg ik de opleiding Klinische Kinder- en Jeugdpsychologie aan de Universiteit van Tilburg. Dit is een fijne, maar soms ingewikkelde combinatie.</p><p>Voor mijn afstudeeronderzoek zoek ik ouders die kinderen hebben in de leeftijdsfase 6 maanden tot 3 jaar. Ben jij een ouder van jonge kinderen, wil je dan mijn vragenlijst invullen? Ken jij andere ouders of verzorgers van kinderen van 6 maanden tot 3 jaar? Zou jij dan de link door willen geven aan deze ouders/verzorgers?</p><p>Het doel van het onderzoek is het ontwikkelen van een nieuwe vragenlijst voor het bepalen van de sociaal-emotionele ontwikkelingsleeftijd van jonge kinderen. Hierbij kom je ook te weten wat je kind al kan op deze leeftijd en kun je een korte samenvatting uitprinten.</p><p>Link naar de uitleg en de vragenlijst is: https://tiu.nu/SEOS-Inge3</p><p>Alvast hartelijk dank voor de medewerking!</p><p>Met vriendelijke groet,</p><p>Inge Sommerdijk</p>
 
Terug
Bovenaan