Social media..

Te snel gedrukt...
Wij hebben met onze neefjes en nichtjes afspraken gemaakt. In principe geen foto's online tenzij met onze toestemming.
 
Wij hebben bij de geboorte van onze zoon (nu ruim 2 jaar) direct aan mensen die dichtbij stonden verteld dat we onze zoon niet op social media willen hebben. Niet vernoemen, geen foto's wat dan ook, omdat wij willen dat hij ooit zelf de keuze kan hebben om op social media te gaan.

Dat vonden mensen in het begin gek, maar dat is ondertussen gewoon geaccepteerd.
Dus ik zou gewoon zeggen hoe jij het wil hebben, het is immers jouw kind
 
Onze dochter staat wel eens op social media meestal de mijne. Soms ook die van mijn moeder. We hebben wel regels. Geen naakt, geen naam, geen herkenbare belevenissen of locaties, en alleen met mijn of mijn mans toestemming. Kun je ook met een 14 jarige afspreken toch?
 
We gaan het gesprek inderdaad maar aan met alle partijen. Hadden dit al gedaan maar blijkbaar is het weer nodig.. vroeg me vooral ook af hoe anderen hier mee omgaan ☺️
 
Wij delen ook niks van ons kind op social media, ons kind dus onze keuze. Dit weet iedereen in onze omgeving en dat wordt zonder problemen gerespecteerd.
ik zou in dit geval het gesprek aan gaan met de nicht, ze is 14 jaar dus een prima leeftijd om duidelijke afspraken mee te maken. Dit zal ze ook goed begrijpen hoor! 
 
Terug
Bovenaan