soepel schoentje

A

Anoniem

Guest
Mila loopt al hele stukken door het huis,maar voor echte stevige schoenen loopt ze echt nog te kort.
toch zoek ik vooral voor als ze buiten even wilt stappen een soepel schoentje.
Zit ook wat warmer nu dan een leren slofje wat ze nu heeft.
Nou weet ik via internet dat van het merk oxxy ook een schoentje is voor de eerste looptijd.
Weet iemand waar deze oxxyschoentjes verkocht worden of weet iemand waar ik net zoiets kan kopen? een soepel schoentje dus...
alvast bedankt, groetjes piewie,mama van( net  Mila 15 maanden0

Voor Yoëll had ik in het begin Puma's. Een goede pasvorm en een soepele zool, waardoor hij voelde wat hij deed.
Ook had ik toen adidas schoenen gekocht, maar hij vond de puma's toch lekkerder, hij ging al piepen als ik die pakte. Die hadden een stugge zool.

Nu loopt hij op van alles eigenlijk,

Succes met de zoektocht

Milan heeft schoentjes met een flex zool, dit is een schoentje die je meteen kunt dragen als je een beetje kunt lopen. Sommige schoenwinkels noemen dit oefenschoentjes. Milan loopt er goed op. Nog geen hele dagen, dat adviseren ze ook om dit niet te doen, want dan kunnen ze leren hoe ze de voetjes moeten afrollen. Milan loopt ook het liefst op blote voeten. Zelfs met deze kou(brrrrr). Waar ze Oxxio schoentjes verkopen weet ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Succes met je schoenen tocht !!

Kay heeft schoentjes van het merk Bardossa met een flex-zooltje.
Het zooltje  is dus enorm soepel maar stevig en dik genoeg om er wel buiten  mee te kunnen lopen. Ik ben er erg tevreden over! Goede steun etc..

Je hebt zelfs schoentjes die een nog dunner zooltje hebben zoals bv Shoesme, maar die zijn te dun voor als de kleine écht gaat lopen omdat het rubber dan te snel slijt. Deze zijn wel ideaal voor de eerste stapjes in huis, en later als soort slofje. Dit merk heeft ook weer opvolger in de flex-zool en stevige zool.

Een verkoper zal je zeker verder kunnen helpen.. Op zoek gaan naar een flex-zooltje dus! Succes!

Esmé mv Kay

Ik denk dat je deze schoentjes bedoeld, ze zijn idd van Oxxy en zijn voor de eerste stapjes als de slofjes niet meer voldoen. Ze hebben een flexibele zool en daardoor geschikt voor buiten. Ik heb ze op www.kinderkledingshop.nl al eens gezien, maar ze verkopen ze nu volgens mij nog alleen de maten die ze nog hebben. De oxxy slofjes verkopen ze bij Villa Happ, misschien weten ze ook waar ze de Oxxy schoentjes kunnen bestellen?!
Succes
Lisenka mv Tessa

Inderdaad Tessa, die bedoelde ik.
Ik ga ze mischien toch nog kopen, we hebben inmiddelas al puma,s aangeschaft.
Bedankt voor de tip Pauline,ze zijn echt gaaf die puma,s.
Ze zitten ook mooi om de voet en verbuigen niet ofzo.
Mischien haal ik er toch nog een paar oxxy,s bij als ik ze tegenkom of een ander soepel schoentje.
Bedankt voor het meedenken.
De puma,s staan Mila echt gaaf,ze is zo stoer nu!
Nou niet te veel eten allemaal   vandaag he......
groetjes piewie

Terug
Bovenaan