Soepjurken vs. leuke positiekleding

hoi hoi
ik heb veel lange shirts van het merk only, dit zijn geen zwangerschapsshirts maar wel lekker lang en elastisch. De scooter verkoopt ook leuke lange hempjes die je er onder kan dragen, en dus een legging voldoende is.
ook H&M heeft leuke kleding.
succes
 
Bij m'n dochter heb ik een aantal basics (shirts en vestjes) gekocht bij Prenatal, maar verder kocht ik daar weinig. Verder had ik veel spullen van mamalicious, queen mum en mooie jeans kocht ik bij noppies. Prijzig, ja, maar ze zijn nu nog steeds mooi en bovendien hebben ze wel wat hippere modellen dan bijv. prenatal. (vond ik)
 
mamalicious, queen mum en noppies zijn idd de merken die leuke, hippe en kwalitatief goede kleding hebben, idd wel prijzig, ik heb daarom veel van deze merken op marktplaats gekocht, omdat het kwalitatief goede kleding is dan het vaak prima nog een tweede ronde mee
 
Prenetal heeft leuke dingen vind ik en miss etam. Maar ik heb ook veel gewone kleding gedragen. Vooral leuke jurkjes en tuniekjes pas je heel lang en van die lange vesten en dan onderste knoopjes open zodat je je buik kan sjouwen. H&m en hema heeft lekkere lange shirts prima te gebruiken als positiekleding. Succes
 
Terug
Bovenaan