soepstengel en liga

vanaf welke leeftijd hebben jullie dat gegeven?
als onze zoon  bij ons op schoot zit als je op bezoek bent en je hebt een koekje in je handen of broodje dan buigt hij ernaar toe en wilt hij ervan happen...
het is zelf zo als hij ons ziet eten en hij heeft dat door begint hij soms te zeuren dat hij niks heeft!! hij is bijna 6 maanden!!

Hoi

Wij zijn begonnen met een liga-koekje toen onze dochter 6 maanden oud was.
Ging er ook in als koek.

Groetjes Jessica

PS: een soepstengel hebben we nog niet geprobeert.Ik ben bang dat ze deze te ver in haar mond/keel steekt.

Hoi Teddyboy,
ik herken het erg goed! Zodra er eten op tafel staat moet onze kleine er ook van eten, en je hoort haar goed wanneer het te lang duurt. Ik nam maar aan dat ze zelf aangeeft wanneer ze er toe aan is, ik zou zeggen probeer 't!
Veel eet-plezier!
Groetjes

hai
ja een lekker koek, kan liga koek zijn vanaf 6mnd.
je hebt ook cracotte van lu   deze blijven wat plakkeriger.
of een stukje korst van je brood.
vanaf 6 mnd mogen ze al tarwe producten hebben.
mits ze geen allergieen hebben!(koemelk ed)
nou smullen hoor..

Ik ben het met Wiesa eens dat je kindje het zelf aangeeft wanneer die er aan toe is. Vanaf 6 maanden mag je volgens de boekjes echt gaan voeden. Onze vent kreeg met vijf en halve maand z'n eerste liga en vrij snel daarna een broodkorst. Soepstengel heb ik nog ff mee gewacht omdat je die inderdaad erg ver in het mondje kan duwen.

Hoi!

Vanaf 6 maanden gaf ik Tom een liga, of een soepstengel..

Die andere koekjes, en bambix...met dat lammetje erop, weet zo niet hoe dat heet,
en nijntje koekjes, bevielen niet zo... die koekjes lossen niet zo makkelijk op in het mondje, en Tom verslikte zich er snel in.

Soepstengels bevallen wel goed, die goedkope van de c1000 :)
Die van de euroshopper (AH) zijn weer harder...niet goed..

Nens

dank jullie wel voor de reactie's
we hebben zijn eet schema aangepast en dat gaat heel erg goed..
hi jrijgt 2 grote potjes fruit en groente en een fles voeding minder.. en dat gaat heel erg goed.. hij krijgt nu tussen door diksap en een stukje liga en dat vind hij heerlijk...

Terug
Bovenaan